biggeros.blogg.se

På resande fot i Spanien

Las pulseras

Kategori: Mitt val av Inredning&Design

Fick tag på lite material i Sevilla till mina armband.
 
Det fina med detta 3 radiga Korallarmbandet är att man kan ha  blomlåset i centrum eller rosen. Man kan alltså variera sig. Detta heter Senora Rosa Carmen
 
Nu har jag gjort 3 Korallarmband 2/3 radiga.
 
Även skinnarmband i olika tappningar.
 
 
Bruna eller svarta skinnarmband med silver eller guld detaljer.
 
 
Även med ädelstensdetaljer.
 
 
Detta gjorde jag till mig själv. Väldigt rent och enkelt, men oerhört romantiskt i gammelrosa armband/halsband.
 
 Trevlig Fredag!!!!

Kommentarer

  • Marie säger:

    Oj 😮 så fina armband du gjort. Vad jag hade uppskattat att få komma till den affären. Ha en fin och skön helg. Kram Marie.

    Svar: Ja, men alla smyckesdelar är väldigt dyra.......
    Biggeros

    2015-02-27 | 18:26:02

Kommentera inlägget här: