biggeros.blogg.se

På resande fot i Spanien

Snart ett kök.....

Kategori: Min Mat

[Köket betalt]
 
Nu är köket betalt och beställt. Nästa vecka kommer de och installerar vårt efterlängtade kök. Tänk att få diska i en riktig diskho, koka grönsaker på en kokplatta och förvara alla köksartiklar i skåp och lådor.

Igår firade vi på Plaza sol att vi köpt och beställt vårt fina kök.
 
Firade med min älskling  på ett mysigt hak och åt tigerräkor och en mix tallrik med chorizo, ost och jamon och Riojavin för ynka 12 euro.
Vi satt mitt på torget och blickade alla fastfood kedjorna där de serverar mycket "junkfood"som vi inte ens kan äta när man följer LCHF. Ska sanningen fram så är det (tempting)....
Ibland hade gjort jätte mycket bara få en riktigt god pizza eller Tacobells goda kyckling wrap med stark sås......
 
 

Kommentarer

  • Maria säger:

    åh vad kul med nytt kök :)

    Svar: Det ska bli spännande efter vår egen planering av stil och hur det ska se ut. Det kommer mer bilder när köket är klart. Kram på dig Maria=)
    Biggeros

    2014-10-11 | 20:52:02
    Bloggadress: http://fashionstars.blogg.se
  • Carina säger:

    Jätte vackra bilder. Kolla gärna in min blogg. Tack på förhand och massor av kramar till dig :)

    Svar: Tack så mycket vännen!! Det ska jag göra=)
    Biggeros

    2014-10-11 | 23:15:07
    Bloggadress: http://www.liiiinaaslife.blogg.se
  • MY VESTLUND ' säger:

    men mums vad gott det såg ut! :)

    Svar: Det är så gott med tapas. Det är i lagom tappning om man säger så=) Ha det bra.
    Biggeros

    2014-10-12 | 16:10:46
    Bloggadress: http://WWW.MYVESTLUND.SE
  • Marie säger:

    Jag håller med, det ser gott ut. Roligt för Er att få köket, jag förstår att det blir som en stor gåva, att kunna laga
    mat på spisen, sätta in varor i kylen, att kunna diska. Den som längtar efter något gott, väntar aldrig för länge, kram Marie.

    Svar: Det ska bli så skönt. Längtar,kram
    Biggeros

    2014-10-12 | 19:33:55

Kommentera inlägget här: