biggeros.blogg.se

På resande fot i Spanien

Lev livet med andakt

Kategori: Spaniens Jerez

 
Som ni allt förstår så har mina töser varit på besök och veckan gick alltför fort.
I vanlig ordning så har det roliga ett slut.
Vi hämtade denna snyggingen först på Malaga flygplats. Vi körde till Torremolinos i väntan på att den andra snäckan skulle anlända.
 
 
Vi hann mycket på en vecka.
Vilken vecka som har gjort mig mycket starkare som människa/ mor
Nu får det verkligen inte ta lång tid tills vi ses igen.
 
 
Sevilla
 
 
 
 
 
 
 
Vi övernattade i Sevilla Melia Lebreros en natt.
Vi hann att ligga vid poolen på dagen i 37 graders hetta.
På kvällen drog vi in till stan för shopping och middag.
 
 
 
 
 
 
 
Vi strosade och tog en fika dagen efter på det exotiska shopping centrat Lagoon som ligger lite utanför den stora staden.
 
 
 
 
 
Vi åkte till stränder 
El Palmar och Playa Valdelagrana 
 
 
 
 
Beställde en av The Bliss exotiska drinkar
 
 
Dinerade SushiKampai
 
 
 
En kväll på
 " The Terrace "
Hontoria garden/bar
 
 
Beerpong i poolen
 
 
Tjejhäng i poolen
 
 
Bruscetta vid poolen
 
 
Tapas
 
 
 
 
 
Malaga
 
 
 
 
 
En natt  på NH spenderade vi tillsammans innan tjejerna/ vänner skulle dra vidare till nästa destination 
 
 
 
 
I Malaga möttes vi senare upp med två vänner till vår yngsta dotter.
De skulle nämligen ta en roadtrip genom Europa i över en vecka.
Modigt gjort!!
En erfarenhet för livet
 
 
 
Vi dinerade tillsammans på kvällen och därefter skildes våra vägar.
De ville umgås på tu man hand I "Malaga by night".
 
 
Frukost i Malaga
 
 
Nu har jag äntligen beställt resa till Sverige
Att få träffa flickorna igen.
Även min mor, far, syskon, svärmor, svägerskor och vänner.
Först och främst får jag umgås med min mor en vecka.
2 år är lång tid.
Sedan får jag träffa min far.
Nu äntligen får vi alla ses igen
Det får aldrig gå så här lång tid innan vi ses.
Vi har mycket att ta igen
 
Livet är kort.
Livet är skört.
Bäst att leva livet medan det går
Lev livet 
Vi har bara ett liv att leva
Så lev med andakt
 
 

Kommentarer

  • eval8 säger:

    Vilken härlig vecka ni fick tillsammans! Skönt att du kan boka resa "hem" nu, det har varit en tråkig tid. Hoppas det stabiliserar sig riktigt snart!

    Svar: En underbar vecka som gick alltför fort=/Jag lever därmed på vistelsen ett tag tills jag får träffa mina töser igen. Visst har det varit ett märklig tid.
    Trevlig helg <3
    Kram
    Biggeros

    2021-08-20 | 13:22:32
    Bloggadress: http://livetssnarigastig2.wordpress.com
  • Znogge säger:

    Så härliga bilder och så underbart att ha döttrarna på besk. Jag kan förstå att det har varit en fantastisk vecka. Nu får det inte dröja lika länge tills ni ses nästa gång.

    Kram och god fredag!

    Svar: Ja denna vistelse lever jag på länge. Jag har laddat batterierna för nästa besök.Tänk att det blev av tillslut.
    Nu är biljetten bokad=)
    Längtar redan <3
    Trevlig helg
    Kram
    Biggeros

    2021-08-20 | 14:16:45
    Bloggadress: http://znogge.wordpress.com
  • Ditte säger:

    Så fint att ni äntligen kunde ses. Förstår och vet att ni alla längtat. Och en jättefin vecka fick ni verkligen tillsammans. Härliga bilder!
    Och att du nu kommer till Sverige en vända blir ju perfekt.
    Kram

    Svar: Ja en vecka gick allt för fort Ditte med fint sällskap och späckat program. Så visst kommer det bli härligt att få åka till Sverige en sväng och träffa de andra släktingarna plus töserna <3
    Kram
    Biggeros

    2021-08-20 | 22:39:03
    Bloggadress: http://dittemitti.se
  • ullie säger:

    alltså jag som inte gillar när de sover borta nån natt. antar man vänjer sej men nää
    va fina de är förstår ni hade en underbar vecka
    älskar din pool o trädgård mer bilder så fint

    Svar: Ja vi hade en mycket angenäm vecka samt intensiv. Många bilder vid poolen och många utflykter =)Tråkigt med avsked.
    Snart så får jag se de igen
    Kram
    Biggeros

    2021-08-22 | 00:38:13
    Bloggadress: http://weberskold.se
  • Anette säger:

    Vilken fantastisk vecka ni haft tillsammans och vad mycket ni hann göra.
    Jag förstår att du är lycklig nu.
    Att dessutom resa hem och träffa resten av släkten gör väl lyckan än större.
    Många härliga bilder på er familj 😀

    Svar: Tänk vad tiden går för fort men snart får jag se de igen och resten av släktenVi hann med mycket och dessutom njuta av sällskapet <3
    Kram
    Biggeros

    2021-08-22 | 09:43:57
    Bloggadress: http://vidarevyer.blogg.se
  • Veiken säger:

    Vilken lycka att äntligen få träffas igen. Jag förstår att det har varit en fantastisk lycka att få rå om de två fina systrarna-
    Dessutom får du snart träffa nära och kära i Sverige.
    Kram

    Svar: Ja vilken lycka att återförenas efter så lång tid. Nu ska vi snart återförenas med resten av släkten =)Kram
    Biggeros

    2021-08-22 | 19:45:00
    Bloggadress: http://www.veiken.se
  • Marie säger:

    Så fina bilder och så fina Ni är allihopa. Snart får jag träffa dig jag längtar så äntligen det är två år sedan sist puss och kram från Mamma och mycket välkommen kära dotter

    Svar: Ja snart så är det dags att ses. Tänk vad tiden går fort och har varit seg från att inte ha fått välja sina resor/ besök under pandemin. Tiden gick fort här med men nu har jag åtminstone fått träffa mina flickor.
    Ses snart i Sverige ♡
    Kram
    Biggeros

    2021-08-26 | 12:55:09

Kommentera inlägget här: