Alla pratar Corona
Kategori: Spaniens Ecija
Är beläget i stadens historiska centrum, även känd som "The Hall", är konfigurerad som dess viktigaste medborgerliga och sociala centrum som fungerar som huvudtorget.
Ordförande för kommunfullmäktige och har en rektangulär planlösning och mer än 400 meter perimeter och når 0,80 Ha.
Det är omgivet av en heterogen uppsättning byggnader, både civila och religiösa, och viktiga gator och några små torg med stort arkitektoniskt och monumentalt intresse konvergerar, beroende på byggnaderna som är placerade där.
Ombyggt under det första decenniet av 2000-talet, under det finns en stor parkeringsplats vars verk respekterade de viktiga arkeologiska resterna som hittades under dess genomförande, lämnar. Dessa besök införlivades i ytan på torget och kan ses på Museumet.
Torget har viktiga intressepunkter när det gäller arkitektoniskt och konstnärligt arv. Det hänvisar till en serie heterogena byggnader som ändå ger en kompakt och elegant bild av högt urbant värde. Bland byggnaderna finns - offentliga, ädla och religiösa - fontäner, statyer och andra olika element.
I all hemskhet tror jag någonstans att ölmärket får sig ett lyft av det. Även om det är i en märklig kontext kan det stärka varumärket och försäljningen.
Humor och känslaSom en del av förklaringen nämner man sociala medier, där det skämtas friskt om förvirringen, och att de flesta konsumenter ändå inser man att viruset och ölmärket inte har någon koppling till varandra förutom namnet.
Dessutom var Corona tidigt ute på nätet för att på ett skämtsamt sätt avdramatisera situationen och undvika förvirring.
Mitt i all Corona stress i Media önskar jag er alla en riktigt fin Lördag och var försiktiga!
Ta hand om er <3