biggeros.blogg.se

På resande fot i Spanien

Motorsågsmassakern

Kategori: La Casa

 Trevlig midsommar
 
 
 
 
A tiger in Africa.....
 
 
A Elk in Spain........
 
Nu har vi fått upp vår Älg från Blekinge.
Helge har fått sin plats på väggen vid trädgårdsmöblerna
 
 
 
Karantändag 96 
 
Från vår trädgård kunde vi skymta en inkräktare i palmen igår
Eller var det en synvilla
( synträd )...
 
 
När jag zoomade in ser jag en motorsåg, "motorsågsmassakern" i repris 😱
 
 
Här far palmlöven vilt till ner på marken och på kort tid.
 
 
Får verkligen säga att han är en skicklig klättrare. 
Det är bud på att vi även anlitar dessa naturliga klättrare nästa år för att ansa vår palm.
Den skjuter fort upp i höjd.
 
 
Visst är det varmt i 30 graders sol som skiner en i ögonen.
 
 
Slutresultatet är hissnande bra.
 
 
Karantändag 97
 
Igår gjorde jag äntligen vid mina naglar inför sommaren och har suttit snart i 100 dagar karantän.
Min man färgade även mitt hår.
På kvällen ringde vi och chattade med min syster Marre och önskade henne grattis på hennes dag 😍
Idag fyller min barndomsvän Benita år, Grattis!!
 

Kommentarer

  • Anonym säger:

    Härliga bilder du bjuder på, och jag önskar dig o de dina en glad midsommar här är det bara jobb...kram

    Evas blogg

    Svar: Så tråkigt att du ska jobba vännen. Du får göra det bästa av dagen vännen.En stor kram ❤
    Biggeros

    2020-06-19 | 10:32:24
  • Marie säger:

    Fina naglar och fina bilder. Här regnar det idag och åskar tyvärr men jag vill ändå önska Er en glad midsommar med puss och kram från Mamma och Håkan ❤️

    Svar: Så tråkigt att det skulle regna bara i Skåne och Blekinge till midsommar. Typisk svensk midsommar med andra ord =DÖnskar er en mysig midsommar med god mat ❤
    Kram
    Biggeros

    2020-06-19 | 10:57:58
  • Znogge säger:

    Glad midsommar till er :D
    Så fina dina naglar blev!

    Kram

    Svar: Tack vännen så dkönt att bli omhändertagen. Glad midsommar 🎵🇸🇪🌻☀️😍
    Biggeros

    2020-06-19 | 11:15:18
    Bloggadress: http://znogge.wordpress.com
  • Anki säger:

    Kul bilder ... och såå fina naglar! Tur du inte ser mina, med svarta sorgkanter efter trädgårdsjobb på morgonen. :)
    Ha en fin midsommar!

    Svar: Ja, det var härligt att få bli omhändertagen och få fina naglar.Ja, lite skit under naglarna skadar ingen.
    Glad midsommar 😍☀️🌻🇸🇪🎵
    Biggeros

    2020-06-19 | 11:34:00
    Bloggadress: http://ankisbildblogg.wordpress.com
  • Emma Engström säger:

    Haha vad fundersam jag blev först när jag såg ”den flygande motorsågen” 😂 men smart att göra sådär! Glad midsommar på dig 🥰

    Svar: Ja, här bullrade motorsågen hej, vilt och bladen flög som sin kos. Allt bra blev det.Glad midsommar 🎵🇸🇪🌻☀️😍
    Biggeros

    2020-06-19 | 15:16:57
    Bloggadress: http://nouw.com/emmaengstrom
  • Gerd säger:

    Så smidig palmklättrare!
    Så fina naglar du fick! Jag har inte varit och gjort vid mina sen början av januari. Filar ner själv. Har bara en som jag vill anlita, urbäst, och dit måste jag åka buss, och då dröjer det.
    Hittills en underbar dag, jag kan förströ mig själv.
    Kram!

    Svar: Ja, otroligt smidiga palmklättrare. Jag hade heller inte gjort vid mina naglar sedan före pandemin. Så skönt!!Bra att du väntar.
    Jag såg även att du har haft en fin midsommar på tu man hand.
    Kram ❤
    Biggeros

    2020-06-19 | 17:13:00
    Bloggadress: http://gerd-geddfish.blogspot.se/
  • Hilma Eklund säger:

    Ååh glad midsommar till dig också! KRAM! ☀️

    Svar: Tack vännen ❤
    Biggeros

    2020-06-19 | 18:41:11
    Bloggadress: http://www.nouw.com/hilma
  • Ullie säger:

    hoppar nog naglarna denna månad o klipper mej i stället det känns . hoppas hon inte har semester än .

    hoppas er dag blev bra vännen . allt folk borta idag undrar va de va . på kusten sa nån .. ja jag tror det på det man hör ... jisses
    kram vännen

    Svar: Vi hade lika varmt som Uppsala igår. Precis lagom innan det blir riktigt hett här. Min man färgade mitt hår. Min egna privata hårfrisör. Jag ska bara klippa mig kort inom kort.Vi hade en lugn midsommar med god mat och dryck =)
    Kram ❤
    Biggeros

    2020-06-20 | 02:01:02
    Bloggadress: http://weberskold.se
  • Fotograf - FuckCancer - Tessie säger:

    Väldigt fina naglar! :)

    Svar: Tack så hjärtligt! Är väldigt nöjd!!
    Biggeros

    2020-07-03 | 01:50:29
    Bloggadress: http://photobytessie.blogg.se

Kommentera inlägget här: