biggeros.blogg.se

På resande fot i Spanien

Fredag i mitt Valentine hjärta ❤

Kategori: Mitt i Naturen/stränder

 Mitt i naturrutan och slutet på denna period
 Det är väl nog det enda jag kommer att sakna.
Fågellivet och naturen.
 
Här har jag tagit kort på hotellkomplexet från håll. 
Insjön bjuder på mycket i sevärt.
Jag kan fortfarande inte smälta att det ligger så mycket boende kring insjön. Med tanke på att vägarna inte är så bra underhållna. 
 
 
Fångade en mal på kort.
Det var minsann svårt att urskilja den från den grå/bruna bakgrunden. Den kan verkligen smälta in i naturen.
 
Tyvärr ser många av mina naturbilder lite trista ut i färgen. Solen har väl kanske synts till ca 3- 4 gånger på fyra veckor under den här perioden.
Så just därför ser himlen alltid gråtrist ut.
Tänk vad blå himmel och en skinande sol gör mycket för både kropp och knopp.
 
Denna fina park brukar det nog vara livat med barn och vuxna.
När fåglarna går och gömmer sig bakom något träd och inte vistas i dammen då har det gått för långt....
Inte ett livstecken pga av dåligt väder.
Nu längtar jag efter sol och värme ☀️❤
 
 
Önskar er en riktigt mysig Alla Hjärtans dag ❤

Kommentarer

  • Ama de casa säger:

    Visst gör sig det mesta betydligt bättre när det är sol och blå himmel :-)

    Ha nu en riktigt fin - och solig! - Alla Hjärtans dag!

    Svar: Allt gör sig bra med sol ute och sol i sinnet ☀️Jag önskar dig detsamma en riktigt trevlig Alla Hjärtans dag Ama ❤
    Biggeros

    2020-02-14 | 13:34:32
    Bloggadress: http://amacasa.wordpress.com
  • Emma Engström säger:

    Önskar dig en himla fin och bra alla <3-ans dag! KRAM

    Svar: Tack så hjärtans mycket vännen och detsamma ❤
    Biggeros

    2020-02-14 | 20:04:12
    Bloggadress: http://nouw.com/emmaengstrom
  • znogge säger:

    Det mesta gör sig verkligen bättre i sol! Hoppas att din alla hjärtans dag blev solig på alla plan :D

    Kram

    Svar: Jo, men visst tittade en sol upp tillslut =) Tänk vad lyckligt man kan bli för lite =)Trevlig kväll på bokklubben ❤
    Kram
    Biggeros

    2020-02-14 | 20:51:13
    Bloggadress: http://znogge.wordpress.com
  • Marie säger:

    Fina naturbilder och en fin Alla Hjärtans dag till Er båda puss och kram från Mamma och Håkan

    Svar: Tack så mycket idag är det sol när vi ska åka hem?????Typiskt! Skönt att komma hem=)
    Kram <3
    Biggeros

    2020-02-15 | 12:13:22
  • Netti Starby säger:

    Förstår att du kommer att sakna naturen och så härligt ni har haft det <3 Kramis

    Svar: Nu längtar jag bara hem <3Trevlig helg!
    Kram
    Biggeros

    2020-02-15 | 14:15:20
    Bloggadress: http://starbys.se
  • Wifeey säger:

    Men wooow vilka otroligt vackra bilder du har tagit :D
    Verkar som du har haft en underbar alla hjärtans dag
    Hade jag haft tillgång till den naturen så hade jag saknat ihjäl mig om de försvunnit en dag

    Kram

    Svar: Naturen är oslagbar med eller utan sol <3Min Alla Hjärtans dag var en mysig fredag med god mat och det bästa sällskap =)
    Kram
    Biggeros

    2020-02-15 | 20:51:20
    Bloggadress: http://wifeey.se
  • Eva`s blogg säger:

    Solen är magisk på alla vis, och jag hoppas du får massa soldagar framöver :) kram fina

    Svar: Konstigt nog visades solen med sina strålar när vi skulle åka hem. Typiskt!Nu är jag inte ledsen för det för i Jerez skiner solen och det är 22 grader varmt <3
    Kram
    Biggeros

    2020-02-16 | 12:15:45
    Bloggadress: http://evasblogg.blogg.se/
  • Heléna säger:

    Så vackra bilder! Älskar bilden på svanarna!!!! Hoppas du har det bra nu när du kommit hem! Stor kram vännen 💖💖💖

    Svar: Jag har det jätte bra och laddar batterierna <3Visst är storkarna oemotståndliga
    Kram
    Biggeros

    2020-02-16 | 20:25:38
    Bloggadress: http://lehdla.blogg.se

Kommentera inlägget här: