biggeros.blogg.se

På resande fot i Spanien

Sin visitantes

Kategori: Mina Nära&Kära

 
 
 
 
Luz Shopping i Jerez är ett Commercial beläget på öppen yta med en miljö av restaurangkedjor, outletsbutiker och affärskedjor. Omgivningen har uppdaterats och förnyats till det bättre med exotiska arrangemang. Från början gjorde Ingvar Kamprad ( IKEA) det möjligt att bygga detta centrum intill Area Sur och IKEA.
 
 
 
I November månad 2018 var min mor på besök i Luz Shopping i Jerez och vädret var detsamma som i April månad 2019. Väderprognoserna säger att det har varit något svalare i April.
Vad gör det om man gör sitt allra bästa av dagen.
 
 
Min mor har varit på besök innan Påsk och Kari, vår vän firade Påsk med oss och åkte hem idag. Nu är vi utan besök för ett litet tag.....
 
 
Det har varit mysigt att ha haft sällskap med nära och kära men nu är vi tillbaka till vardagen av snickarnas damm och oreda i trädgården.
Snart ordnar det upp sig....
Snart.

Kommentarer

  • Netti Starby säger:

    Vad härligt ni hade det och vilket fint centrum! :-D Kramis

    Svar: Jag har haft fullt upp och en enbent man ( brutet ben)som är tvungen att få uppbackning. Då kan det vara skönt ibland att smita ut till shoppingcentrat för en liten stund.
    Kram
    Biggeros

    2019-04-24 | 14:47:28
    Bloggadress: http://starbys.se
  • Znogge säger:

    Bor man inte på samma ort eller om man bor utomlands är det alltid mysigt med besök av nära och kära. Ja, annars med förstås men då kan man ju ses på ett annat sätt.

    Kram

    Svar: Visst blir det många besök när man bor såhär. Många tar ju en lång semester och vill bila lite runtomkring. Trevlig kväll// kram
    Biggeros

    2019-04-24 | 15:49:27
    Bloggadress: http://znogge.wordpress.com
  • Emma, Sol som sol? säger:

    Ser fint ut, aningens öde bara ... Men om bara ett kort tag lär det vara tvärt om.

    Har inte sammanställt april än av förklarliga skäl nog verkar det ha varit en ruggig månad!

    Vad fin du är i det plommonfärgade! Är du vänsterhänt, förresten? :D Klockan sitter på "fel" arm.

    Svar: Just då var det inte så mycket folk men de brukar välla in succesivt och jag försöker finna stunder när det precis är mindre folkmassa. Med tanke på om endel inte vill synas på bild. Ja, det där med att ha min Smartwatch på höger handled är egentligen bara slumpen. Jag satte klockan direkt på höger arm och där har den fått sitta. Den första klockan var en Gadget och då hade jag även en finare klocka på vänster handled men det såg bara konstigt ut. Man vänjer sig fort med andra ord. Nu har jag bara Smart watch på "fel" arm 🤗
    Biggeros

    2019-04-24 | 16:15:03
    Bloggadress: http://https://solsomsol.blogspot.com/
  • Ditte säger:

    Så skönt att röra sig i detta fina shoppingcenter och att det är luftigt och gott om plats. Uppskattas av mig.
    Kan tänka mig att ni haft fina dagar med din mor på besök och även vänner.
    En del praktiska bestyr har ni att ta tag i, men snart är det nog klart och ni kan njuta av hur fint det blivit.
    kram!

    Svar: Vi hsr haft en mysig tid med besök och visst har arbetarna även varit här. Trädgården liknar fortfarande en arbetsplats. Det kommer bli bra när det blir färdigt÷) Nu har min man hoppat på kryckor i 3 veckor och hoppas på att gipset kommer av nästa vecka. Han är en kämpe. Hoppas att Påsken har varit bra Ditte/ kram
    Biggeros

    2019-04-24 | 23:02:34
  • Ullie säger:

    min mami va oxå här på besök i måndags
    din har ju ok lite längre o åka å hae min inte kommit kan ja lova
    nu återgick allt till det normala här o ja många är trötta redan så tur det är helg snart igen

    alltså ja äääälskar ju palmer så fint kramiz

    Svar: Här finns det många palmer överallt! Ibland är det skönt när vardagen är tillbaka och allt är normalt. Kul att du har haft din mor på besök. Min mor är modig att flyga i hennes höga ålder 🤗 Samtidigt vill hon ha sol och värme. Ha det bra/ kram
    Biggeros

    2019-04-24 | 23:09:24
    Bloggadress: http://weberskold.blogg.se
  • MADDISENJ.SE - mode och föräldraskap säger:

    Så trevligt ni verkar ha haft det, ser underbart ut!

    Svar: Vi har haft det jätte mysigt med besök. Det händer något varje dag. Även i vår trädgård blir det förändring så snart kommer jag med bildbevis 🤗
    Biggeros

    2019-04-25 | 01:02:04
    Bloggadress: http://maddisenj.se
  • Ama de casa säger:

    Härligt med sånt finbesök och shoppingcentret såg fint ut - fast även det nästintill sin visitantes som det verkar... ;-)

    Ha en härlig dag!

    Svar: Vi var där ganska tidigt så då hade det inte hunnit att komma så många visitantes till centrat. Under lunchen vimlar det in många hungriga spanjorer. Jag gillar detta mysiga miljö och speciellt under sommaren. Nu vilar vi upp oss innan nytt besök nästa vecka 🤗Igualmente Ama de casa ha en riktigt fin dag!
    Biggeros

    2019-04-25 | 10:28:10
    Bloggadress: http://amacasa.wordpress.com
  • Marie säger:

    Tack för en underbar vistelse hos dig och Urban fin tid att umgås med varandra och fina utflykter älskar dig 💕 min kära lilla dotter kram Mamma ❤️

    Svar: Tack själv🤗🤗🤗Du hade verkligen tur med vädret÷) Nu är vi i full fart med trädgården och Urban på bättringsväg🤗Vi ses snart igen// kram
    Biggeros

    2019-04-25 | 13:51:34
  • petra säger:

    Så underbart med mami på besök, så härliga bilder och njut vidare, kram

    Svar: Alltid lika roligt att få besök av nära och kära 🤗🤗🤗Kram
    Biggeros

    2019-04-25 | 19:40:14
    Bloggadress: http://mammansprinsessor.blogg.se
  • Eva`s blogg säger:

    Men va fint & mysigt med din fina mamma på besök, saknar min lilla mamma :( snygg outfit tjejen kram på dig

    Svar: Jätte mysigt att träffa min mamma. Jag förstår att din saknad av din mor är stor.Tack för komplimangen 🤗
    Kramiz
    Biggeros

    2019-04-25 | 20:39:44
    Bloggadress: http://evasblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här: