biggeros.blogg.se

På resande fot i Spanien

Level

Kategori: Spaniens Sevilla

 
Är nu tillbaka i Sevilla och trodde att jag kunde sola vid poolen varenda dag. Jag tror att solen har irrat bort sig och hittar inte tillbaka till Andalusien. Så här dåligt väder i Maj månad har jag inte varit med om på länge. Man får göra det bästa av situationen att shoppa eller äta av de godsaker dom bjuds på Level/ Lebreros  hotell i Sevilla.
Det går även det med.
Wow, vad Lebreros har höjt i skyarna med både en fräsch inredning och utökat hotellet för Level medlemmar.
 
 
Ja, något poolhäng kan jag inte skryta med att det har blivit ofta.
 
 
Men poolterassen har även uppdaterat med nya solsängar.
 
 
 
Idag eller morgon blir det nog hemgång...tror jag.
Det blir hem och vända igen...
Tvätta och packa för nya resor och nya upptäcktsresande 🤗
 
 

Kommentarer

  • Emma, Sol som sol? säger:

    Vilket jättefint ställe! Gillar den där lilla oasen med vattenfall och fontäner.

    Jamen fy fasen vicket dåligt väder va! Det här är ju löjligt!! Så hör års förra året badade vi i fulla (?) drag i poolen. Hittills i år har jag bara rengjort och suttit någon minut med fötterna i. I dag och i går var det inte ens skönt ute!

    Svar: Det är riktigt skit väder. Jag brukar vara brun så här års men jag kommer vara blek när jag kommer till Sverige. Hoppas att det blir någon dag sol innan=)Sverige har fått det spanska sommarvärmen. De har verkligen fått stil på hotellet. Kul att kunna jämföra. Nu Emma hoppas vi på soliga dagar framöver🤗
    Biggeros

    2018-05-30 | 16:28:44
    Bloggadress: http://solsomsol.blogspot.com
  • Ditte säger:

    Melia hotellen brukar leverera och annars skulle man ju blir besviken. Det ser jättefint och fräscht ut.
    Men vackert väder tycks vara en bristvara. Men inget att göra något åt. Hos oss har vi toppenväder på alla de sätt. Passar på att dela med mig lite av det.
    Kram!

    Svar: Tack, Ditte dela med dig gärna av ert fina väder=)Melia hotell brukar leverera. Kul att kunna jämföra hur det såg ut innan. Bara det förändras till ren fördel. I morgon bär det hemåt. Hem ljuva hem!!!
    Kram
    Biggeros

    2018-05-30 | 22:31:15
    Bloggadress: http://dittemitti.se
  • Netti Starby säger:

    Vad tråkigt att vädret inte var så bra men härligt att ni passade på att shoppa :-D Kramis

    Svar: Shoppa är alltid roligt. Jag vet att det kommer värme hit förr eller senare.Kram
    Biggeros

    2018-05-31 | 21:33:35
    Bloggadress: http://starbys.se
  • ullie säger:

    ha ha nä du ingen fattar nog denna spanien värme här .
    men ja älskar den o hoppas den håller sej i tre mån till sen så
    måste det regna gör det på natten o sen lika varmt igen ge mej !! =)
    jodå de kansicka en gnutta då utav vår värme men ta inte allt tänk på mej =)

    Svar: Jag unnar er denna värme i Sverige. Jag kommer få tillräckligt med sol ändå=)Bara njut tjejen innan den återvänder till Spanien. God kväll// vännen
    Biggeros

    2018-06-01 | 02:11:25
    Bloggadress: http://weberskold.se/
  • Ama de casa säger:

    Det är så himla fint där - inget dumt ställe att bli "strandsatt" på :-)

    Här har våren också varit under all kritik. När solen väl har varit framme så har det blåst kyliga vindar. Kommer nog snart att sakna dom där kyliga vindarna nu när vi gått in i första sommarmånaden... :-)

    Svar: Ja, här i Andalusien har det varit ovanligt kallt för Maj månad. Igår var vi i Cadiz och åt lunch på stranden. Solen sken gott men det blåste en hel del. Ja, hotellet är ett bra val. Jag har inget att klaga om. Härligt att de uppdaterar och renoverar emellanåt. Kul att jämföra=)Du har så rätt att man kommer sskna dessa vindar under de hetaste sommarmånaderna. Ha en riktigt trevlig Lördag 🤗
    Biggeros

    2018-06-01 | 10:26:41
    Bloggadress: http://amacasa.wordpress.com
  • Anette säger:

    Konstigt väder i år. Italien har ungefär samma väder som ni men här i Sverige är det rena rama Medelhavsklimatet.

    Svar: Ja, vad märkligt väderleken har visat sig detta året än så länge i Spanien. Såklart är svenskar värda ett fint väder. Det är inte svenskar så bortskämda med// kram
    Biggeros

    2018-06-01 | 19:30:06
    Bloggadress: http://ladyibangkok.blogg.se
  • znogge säger:

    Med mina mått mätt ser hotellet väldigt fräscht och fint ut minst sagt! Tråkigt med vädret dock men här på hemmaplan har vi haft en fantastisk maj och juni har börjat bra. För min del får sommaren gärna fortsätta så!

    Kram och ha en härlig fredag!

    Svar: Vad jag förstår har ni haft en jätte fin vår och det verkar bara fortsätta. Härligt!!Lebreros levererar som hotell. Det finns inte så mycket annat att säga. Nu är jag tillbaka till Jerez för en kort tid och därefter blir det resa av igen/ kram
    Biggeros

    2018-06-01 | 20:27:08
    Bloggadress: http://znogge.wordpress.com
  • Lena i Wales säger:

    Vädret verkar verkligen spela sina spratt i Europa. Supervarmt i Sverige, halvdåligt i Spanien och har varit mycket regn i Wales. Först igår kom sommarvärmen och det var skönt.
    Trevligt ställe, njut!

    Svar: Ja, visst har vi haft mycket svalare i Maj i Spanien detta år. Ibland kan det förvisso bli så men jag är inte orolig för att jag inte ska få tillräckligt med sol i Spanien=)Skönt att värmen har även kommit nu till Wales vännen/ kram
    Biggeros

    2018-06-03 | 10:25:33
    Bloggadress: http://lenaiwales.wordpress.com
  • Eva`s blogg säger:

    åh va mysigt, grekerna sa att dem har inte haft det så bra väder på år just i maj så extremt varmt ..fina bilder kram

    Svar: Konstigt dock att Grekkand har haft extremt varmt i Maj och Italien och den Iberiska halvön har haft det väldigt svalt så här års. Hoppas att du har haft en super duper semester vännen// kramiz
    Biggeros

    2018-06-04 | 09:48:38
    Bloggadress: http://evasblogg.blogg.se/
  • Petra Olsson säger:

    Underbart med Level hotell :) vi åker till Bulagrien snart och har bokat med level igen och det är bästa hotellet hittills vi bott på:) kram

    Svar: Jag gillar Level=) En del betalar extra för att komma in på Level men min man har kpmmit upp i Platina på Melia/ Tryp så det är en klar förmån. Härligt att ha en semester att se fram emot// kramiz
    Biggeros

    2018-06-05 | 10:06:49
    Bloggadress: http://mammansprinsessor.blogg.se/

Kommentera inlägget här: