Dax att dra....
Kategori: Spaniens Huelva
Kategori: Spaniens Huelva
Fina bilder :)
Vad tråkigt att de inte är hjälpsamna:( ha det bra trots allt! Fina bilder! Kram
Så irriterande när allt inte stämmer :-( Vi har haft all inclusive några gånger men vi tröttnade snabbt. Frukosten var alltid bra men när det kommer till middagen tycker jag det är halva nöjet att välja en mysig restaurang.
Kram och trevlig fredag!
Vad tråkigt att ni blev så besvikna med hotellet men det ser fint ut på bilderna! <3 Kramis
Så tråkigt när det inte blir som man tänkt sig!
Ha en trevlig fredag
Kram
Det låter nästan högt med 7 med det du berättar. Det är fräckt att först acceptera men sedan neka kortet. Vad hade hänt om ni bara haft det kortet? Ska man vara riktigt tjurig så är det bedrägeri, i alla fall falsk marknadsföring. Det är förvånande att läsa det du upplevt med tanke på alla omdömen som går att lämnas och läsas på internet.
Kanske var personalen bara ny. Men det hjälper föga när de är arroganta.
Så tråkigt att det inte var så bra som ni hade hoppats på och ett byte av lakan på 2 veckor är ju knappast fräscht när det är så varmt... Hoppas nästa hotell blir bättre :D Trevlig helg! Kram <3
Trist med hotell som inte lever upp till den standard det borde ha.
Vad gäller "all inclusive" är det inget för oss heller. Vi öfredrar mindre och mer personliga hotell och jag vill själv välja var jag ska äta- Dessa stora hotell blir ofta fabriker.
Förstår att ni vill byta och ni bor ju så mcyket på hotell och då voll man ju ha det bra och trevligt och givetvis god service.
Bra att du berättar det negativa med kontokortet i detta fall Amex för detär ju inte alltid man tänker på just det.
Önskar er nu fortsatt sköna dagar på ert nya hotell.
Kram!
Men fyyy,, förstår verkligen ni är missnöjda och jag tycker som gäst man har all RÄTT att klaga, kostar såppas mycket att bo, så då ska allt vara klappat och klart.
Håller med dig om att ha helpension,,, det är väl det som är en del av tjusningen, att gå ut och äta på landets egna restauranger, oftast på de som inhemska folket går till.
De brukar ha väldigt bra mat & priser.
Ha det bäst.. // Kramen Annelie
Så irriterandr med allt som inte funkar, låter inte som ett hotell jag skulle trivas på alls. Jag gillar också de mindre hotellen bäst där man kan få lite lugn och ro och sedan gå ut och hitta mysiga restauranger när det är dags för mat.☺
Får man fråga vad ni jobbar med som reser och bor på hotell så många dagar om året?☺
sv: London är det som är mest bokat denna helg tydligen!☺
Kram
Efter vad du berättar så kan jag nog tycka att även 7,0 är ett överbetyg för det hotellet.
Och visst har man rätt att vara kräsen, men det beror ju också på priset. Man får det man betalar för... Det ligger mycket i det. Men jag har å andra sidan bott på billiga hotell som varit helt suveräna och tvärt om. Så helt sant är det ju inte :-)
Mäh! Vart tog min kommentar vägen?! Skrev ju igår!
Våra bloggportaler verkar inte riktigt lira ... Jag får en massa extra konstiga tecken i namn och url hos dig medan du spammar min blogg med kommentarer!
Hur som helst, trist när det inte är till belåtenhet, när man ser hur de enkelt skulle kunna förbättra. Stoj vid poolen är jag också gärna utan - om det inte är jag som stojar!
Tråkigt. Hoppas nästa blir toppen!
Spännande <3 Mot nytt äventyr :)
Ååh så härligt det ser ut! :D Jag längtar verkligen bort från kalla, gråa och trista Sverige!
Intressant att läsa dina rapporter om hotell Du har ju erfarenheten, förstår jag!
Och det är väl en djungel och chansning om man inte känner till hotellet sedan tidigare. 5-stjärnigt är nog ingen garanti för toppbetyg, likaväl som 3-stjärnigt kan vara helt reko.
Trevlig söndag 💚
Intressant att läsa dina rapporter om hotell Du har ju erfarenheten, förstår jag!
Och det är väl en djungel och chansning om man inte känner till hotellet sedan tidigare. 5-stjärnigt är nog ingen garanti för toppbetyg, likaväl som 3-stjärnigt kan vara helt reko.
Trevlig söndag 💚
Lät verkligen inte som något bra hotel och tycker med allt rätt man har rätt att klaga. För det förstör ju upplevelsen och det är enormt tråkigt då saker inte överrensstämmer samt är dåligt. Att bla inte byta laka på 14 dagar lät lite väl länge. Byte var 3-4 dag är nog det mest vanliga bland hotell vi bott på.
Skenet bedrar med andra ord! Gillar varken lyxhotell och än mindre all inclusive och bufféer. Precis som Ama tycker jag att du ändå var väldigt generös med 7 utav 10 poäng. Hos mig hade hotellet fått max fem.
Dessutom tycker jag att det är BRA att klaga. Jag menar säger man ingenting så tror ju hotellets ledning att allt är frid och fröjd. Då vet dom ju inte vad de ska förbättra.
Bloggadress: http://moakandelin.devote.se