biggeros.blogg.se

På resande fot i Spanien

Det funkar hitintills

Kategori: Mina Tips

 
Innan jag startade min PW visade min Garmin på 861 steg. Visst är det motigt att gå ut i kylan och blåsten. 
But what you have to do you have to do...
Det gäller att hitta rytmen och komma in i rutin.
 
 
Efter PW.....
Denna fina Garmin fick jag i julklapp.
Min man vill ha kontroll på mig hur jag ligger i puls och såklart att jag kommer igång i rörelse.
 
 
Det gäller att ha disciplin.
Det funkar hitintills. 
 
Den mäter puls, medelpuls/dygn, stegräknare, visar klockslag, väder, e-mail, kilometer, kalorimätare, rest/active, simning, löpning etc
Den är även lätt att ladda upp. Batteriet håller ca 9 dagar=)
 
 
Så jag fortsätter speeda  på med en puls från 107-114 slag. 
 
 
 
 

Kommentarer

  • MartinaOlsson säger:

    Hej! Jag vill bara tipsa dig om att jag just nu har en tävling i samarbete med Viphuset, som är en hemsida där du främst hittar heminredning, men även en del smycken och kläder. Det du kan vinna i tävlingen är en valfri vara ur deras sortiment till ett värde av max 600kr! :) Om du är intresserad kan du klicka på länken nedan för att vara med och tävla!
    https://martinaolsson.myshowroom.se/64984/tavling-vinn-en-valfri-vara-fran-viphuset/

    Svar: Tack för tipset🤗
    Biggeros

    2017-01-19 | 15:53:30
    Bloggadress: http://martinaolsson.myshowroom.se
  • Ama de casa säger:

    Stegmätare är så himla peppande! Om jag inte har min med mig så vill jag bara gena... ;-)

    Fast idag hade inte nån stegmätare i hela världen fått ut mig i regnovädret :-)

    Du är duktig som går på :-)

    Svar: Det är helt förstående att du inte har lust att gå ut i ovädret. Jag klarat av min kvällspromenad nu. Det var mycket på vindkraften och riktigt behagligt Ama. Trevlig kväll🤗
    Biggeros

    2017-01-19 | 17:02:39
    Bloggadress: http://amacasa.wordpress.com
  • Sarah säger:

    Najs o ha koll på hur mkt kalorier man har förbränt :)

    Kram

    Svar: Det tycker jag med. Den har många finesser🤗Kram
    Biggeros

    2017-01-19 | 17:21:32
    Bloggadress: http://CheerSarah.devote.se
  • Ditte säger:

    Vilken "braig sak"! Och fint att följa både puls, hastighet och allt annat. Jag har bara en vanlig stegmätare på telefonen men vanligtvis går jag ca 10 000 steg om dagen ofta mer. Men nu i det regninga vädret vi har hos oss i Torrevieja har det bara igår och idag blivit ca 4000 steg/dag. Men hade jag haft rejäla stövlar och bra regnkläder had e jag kunnat gå mycket längre. Men vattnet på gatorna går över skorna...
    Lycka till nu med din träning.
    Stor kram!

    Svar: Den är ett måste för mig. Vad man blir beroende 😉Jag har även 10 000 steg som mål varje dag. Då är jag nöjd🤗Du är med duktig men jag förstår att det inte är intressant att gå vid oväder. Trevlig kväll till dig i Torrevejja
    Biggeros

    2017-01-19 | 17:34:09
    Bloggadress: http://dittemitti.se
  • Days by Johanna säger:

    Trevlig julklapp du fick! :)

    Ja lite godis får man unna sig ibland!

    Svar: Inte sant!! Den kommer jag använda dagligen Johanna. Visst är godis gott!!
    Biggeros

    2017-01-19 | 19:59:11
    Bloggadress: http://daysbyjohanna.blogg.se
  • Emma, Sol som sol? säger:

    Det där verkar ha varit typ årets julklapp, vet flera som fått.

    Haha, tur jag ingen har fått! Hade legat kvar i lådan precis som jag ligger kvar i soffan

    Svar: För mig har det peppat mig för att komma igång med min träning. Den kommer verkligen komma till användning =)
    Biggeros

    2017-01-19 | 20:32:47
    Bloggadress: http://solsomsol.blogspot.com
  • Anette säger:

    Bra grej, det där. Det blir lite som ett gift, man tävlar mot sig själv och vill helst vinna varje dag.
    Vissa prylar kan vara riktigt roliga.

    Svar: Denna pryl tycker jag om och får mig att jämföra från dag till dag. Den peppar liksom upp mig att gå vidare🤗🤗
    Biggeros

    2017-01-20 | 01:34:12
    Bloggadress: http://ladyibangkok.blogg.se
  • Ami säger:

    Vilken bra grej du har fått! Och ibland känns det ju motigt att ge sig ut, men efteråt är det ganska skönt :)
    Ha en trevlig helg!

    Svar: När det känns motigt så påminner Garmin på armen att jag har rört på mig för dåligt. Bra val av julklapp den Jul🤗🤗Trevlig fredag
    Biggeros

    2017-01-20 | 11:21:20
    Bloggadress: http://rendahlispanien.wordpress.com
  • Jessica Högberg säger:

    Vilken fin! Är du gubbe ett eller 2?? Ha ha

    Svar: Hihi, jag är någon gubbe mitt emellan Jessica 😀😀😀
    Biggeros

    2017-01-20 | 12:34:00
    Bloggadress: http://lchftrollet.blogg.se/
  • Marie säger:

    Ja det är viktigt med motion. Du är duktig. Ibland tänker jag om jag skulle skaffa mig en stegräknare, kanske för att se hur många steg man går om dagarna, det kanske kan ge en sporre att man skulle gå lite mera. Puss kram mamma.

    Svar: Den här Garmin gör så mycket mer. Det finns även stegräknare till mobilen=)Många använder sig av det. Idag har jag inte än varit ute. Det regnar tyvärr. Jag ska nog gå en sväng ändå lite senare. Kram
    Biggeros

    2017-01-27 | 11:07:11

Kommentera inlägget här: