biggeros.blogg.se

På resande fot i Spanien

Back to life back to....

Kategori: Mina Nära&Kära

Reality
Back to life, back to reality ( x2)
Back to the here and now yeah
Show me how, decide what you want from me
Tell me may be
I could be there for you
 
 
 
Nu är jag tillbaka till bloggen efter 2 veckor i Sverige. Innan dess har vi haft ett besök av svenska vänner från Barcelona och nu har jag svärmor på besök i Spanien.
 
 
Efter många olika övernattningar såsom i Uppsala hos lilldottern och svärsonen, Upplands-Väsby hos min pappa & Maj (då jag även fick träffa min gulliga syster) och min svärmor ( då jag även träffade mina svägerskor). Tyvärr lyckades jag inte få ihop det att träffa min äldsta dotter och mamma. Det får bli nästa gång.
 
 
Jag firade även min födelsedag i Stockholm på Restaurang. 
 
 
Vilket underbart väder det var min sista vecka i Stockholm....
 
 
Detta mysiga ställe "in here is always friday" ligger på kungsträdgården. Nästa gång visar jag från tough viking 2016 Stockholm 

Kommentarer

  • Ami säger:

    Så mysigt att komma hem och träffa nära och kära lite nu och då!
    Kram

    Svar: Visst är det Ami😙😚Ibland måste man ta ett break från bloggen!!Kram
    Biggeros

    2016-09-05 | 12:02:08
    Bloggadress: http://rendahlispanien.wordpress.com
  • Anonym säger:

    Grattis i efterskott. 🌹
    Här i Stockholm hade vi en fantastisk fin sommar. Å jo, jag har suttit på samma ställe som du. 🤗

    Kram ❤

    Svar: Visst är Tgif ett härligt ställe att sitta på en varm sommardag:)) tack för gratulationer. Kramiz
    Biggeros

    2016-09-06 | 17:18:12
  • BP säger:

    Välkommen tillbaka til blogglandia. Ja, du hde inte kunnat tajma ditt besök i huvudstaden bättre. Vilket fantastiskt väder vi har haft. Bästa augusti ever - eller åtminstone som jag kan minnas.

    Å TGI i Kungsan är inte alls fel att sitta på och spana på folk!

    Svar: Underbart ställe som sagt (tgi) att bara sitta och spana in folk:)) Superfint väder i Stockholm och perfekt väder för restaurangbesök. Härligt attvara tillbaka till bloggvärlden igen. Kram på dig
    Biggeros

    2016-09-06 | 17:47:03
    Bloggadress: http://bp-computerart.blogspot.se
  • Anneli säger:

    Vad roligt att träffa släkt o vänner. Roligt att bli firad igen.. Skönt att ni hade tur med vädret, här har det varit mestadels dåligt men nu har vi haft några dagar med sol.. Det är vi inte bortskämda med =)
    Ha en fin kväll kram ♥

    Svar: Härligt att få återse mina nära och kära:)) tiden är tyvärr så knapp... Hoppas att ni får behålla sensommar värmen. Kram på dig
    Biggeros

    2016-09-06 | 18:00:59
    Bloggadress: http://mittnyaliv66.bloggplatsen.se/
  • Kolonilotta säger:

    Tgif i kungsan är riktigt trevligt! :)
    Glad över att du fick två mysiga veckor här i Sverige. Nu får du fortsätta att njuta av värmen i Spanien... stackars dig! :)
    Kram.

    Svar: Visst är Tgif ett trevligt ställe att sitta och njuta av en varm sommardag:)) Jag fick 2 veckors tid med mina nära och kära. Tyvärr hann jag inte träffa min mor och stora tös:(( Nu håller jag på att kurera mig från influensan. Kram på dig
    Biggeros

    2016-09-06 | 19:18:30
    Bloggadress: http://www.kolonilotta1%40gmail.com
  • Ditte säger:

    Sommaren i Stockholm har ju varit hur fin som helst så jag förstår att du njutit både av vädret och att träffa alla de dina.
    Jag passerade just där vid "Fridays" när di var där, samma dag (såg på Instagram) men inte tittade jag så noga.
    Välkommen tillbaka till bloggandet igen!
    Kram!

    Svar: Tänk om vi hade kunnat se varandra i Stockholm. Jag tyckte bara att tiden rusade iväg. Det kommer fler turer, min vän!!! Jag hade en oerhört tur med vädret:)) kram och en trevlig kväll
    Biggeros

    2016-09-06 | 22:37:54
    Bloggadress: http://akker.blogg.se
  • Anette säger:

    Det ser ut som att du haft det bra hemma i Sverige. Har saknat dina inlägg, kul att du tillbaka 😊

    Svar: Jag har även saknat dina inlägg, Anette!!!Det var så mysigt att få återse familj och släkt!! Kramiz
    Biggeros

    2016-09-07 | 08:16:36
    Bloggadress: http://ladyibangkok.blogg.se
  • Lena i Wales säger:

    Välkommen tillbaka!
    Verkar har varit trevligt i Sverige. Alltid kul att återse familj och vänner!
    Ha det bra!

    Svar: Tack, Lena!! Det har varit en intensiv och trevlig tur till Sverige:)) Kommer åter att kika in till din blogg, kramiz
    Biggeros

    2016-09-07 | 11:23:42
    Bloggadress: http://lenaiwales.wordpress.com
  • Mia Ahlstrand säger:

    Välkommen tillbaka! Låter som om ni haft fullt upp men också väldigt trevligt. En av mina bästa vänner bodde 15 år i Piteå. När hon och hennes familj kom ner och hälsade på kände de sig alltid så stressade för de ville ju hinna träffa alla, både vänner och släkt. På kort tid. Kan tänka mig att du känner kanske lite likadant. Nu bor hon nere i Sörmland igen :)
    Ser fram mot bilderna från Tough Viking. Mina bilder från förra årets lopp kan du se här: http://miasmix.blogg.se/2015/august/tough-viking-och-skyltsondag.html
    Ha det gott!

    Svar: Man ska ju alltid försöka träffa de nära och kära på så begränsad tid. Visst är det trevligt men man hade önskat att man hade hunnit med att träffa fler. Så trevligt att få skåda dina bilder från touch Viking 2015:)) kram på dig
    Biggeros

    2016-09-07 | 22:01:29
    Bloggadress: http://miasmix.blogg.se/
  • Emma, Sol som sol? säger:

    Då förstår jag att det varit lite tyst från dig med! Mycket familj som man måste ägna all tiden åt!

    En stor grattiskram i efteråt!

    Svar: Tack för din gratulation, Emma!!!Så är det i semestertider så kan det hända att man behöver en time-over från bloggandet. Denna sommar har varit hektisk men bra på alla sätt och vis:)) kramiz
    Biggeros

    2016-09-08 | 21:17:30
    Bloggadress: http://solsomsol.blogspot.com
  • starsinlife.blogg.se säger:

    Åhh vilken tuff kul utmaning! Sånt gillar jag:) låter trevligt o S-holm

    Svar: Jag tycker det är ett roligt lopp och att få se det live gjorde susen🤗🤗
    Biggeros

    2016-09-09 | 11:37:13
    Bloggadress: http://starsinlife.blogg.se/

Kommentera inlägget här: