biggeros.blogg.se

På resande fot i Spanien

fridag

Kategori: Min Blogg

Idag är det Fredag igen...
 Idag är det en dimma som heter duga...
Det skulle ju bli soligt idag.
Idag ska vi bara ta det lugnt. Köpa hem kebabtallrik och mysa. 
Efter frukost imorgon ska vi på sightseeing. Hoppas bara det inte regnar. Senare på kvällen så ska vi ut och äta med Marta och Björn.
 
Malvão
■■■■■■■■■■■■
 
 Här såldes fina souvenirer.
 
Man får ju aldrig nog att ta bilder.
Till höger i bilden så var det ännu en shop med hantverk.
På vänster sida så låg Pedro och vaktade entrén  till museumet. 
Fin målning!!
För dem som kommer upp till toppen så kan jag informera er att det finns både dricka och toaletter.
Ha én trevlig fredagkväll!!!
 
 

Kommentarer

  • Jessica Högberg säger:

    Bra info OM man kommer till toppen;)
    Härlig helg du får med både "göra ingenting" och goda vänner=))

    Svar: Jag älskar låten: busy busy busy doing nothing at all. Jag känner lite igen mig. Visst är jag lyckligt lottad. Trevlig Fredag. Kram
    Biggeros

    2016-01-22 | 17:14:23
    Bloggadress: http://lchftrollet.blogg.se/
  • Marie säger:

    Trevlig Helg önskas Er båda med vänner och utflykter i helgen. Puss o kram Mamma o Håkan.

    Svar: Tackar som hjärtligast. Detsamma till er😚😘
    Biggeros

    2016-01-22 | 17:17:51
  • Marie säger:

    Fina bilder och färger på olika vyer.Fin information du har på din blogg. Kram Marie.

    Svar: Tack så jätte mycket. Roligt att det uppskattas. Kram
    Biggeros

    2016-01-22 | 17:21:25
  • Anonym säger:

    Du tar verkligen fina bilder, fint ljus i dem, färger & dom berättar mycket. Kram

    Svar: Tack så hjärtans mycket. Kram
    Biggeros

    2016-01-23 | 10:50:31
  • Jessica Högberg säger:

    Ja, den är underbar!! Passar även mej ypperligt=)

    Svar: Så bra:) ha en trevlig helg!!!
    Biggeros

    2016-01-23 | 13:09:50
    Bloggadress: http://lchftrollet.blogg.se/

Kommentera inlägget här: