biggeros.blogg.se

På resande fot i Spanien

Älskar att handarbeta

Kategori: Min Blogg

Jag får verkligen tiden till att gå på hotellrummet när det är dåligt väder.
Jag har hunnit med att göra grytlappar i olika storlekar. I Fredags var en sådan där dag att det regnade hela dagen.
Och många raggsockar har stickats. Det blev årets julklapp till samtliga.
Så vi får väl se vad det blir nästa gång.
 
Igår var ett underbart väder ute och då besökte vi Alcazaba i Badajoz. Det blir morgondagens inlägg med bilder. Idag är det en lugn dag med massa serietittning (The Wire) och mys.
Hasta manana.....

Kommentarer

  • Marie säger:

    Det är härligt att ha ett handarbete som hobby.duktig är du, själv stickar jag tröjor, skönt att ha när det är kallt.skön avkoppling när man har lite tid över. Kram Marie.

    Svar: Jag måste ha något att få timmarna att gå. Det är även en stor avkoppling:)
    Biggeros

    2016-01-28 | 12:32:35

Kommentera inlägget här: