biggeros.blogg.se

På resande fot i Spanien

Desfrute de todos

Kategori: Spaniens Sevilla

Alla Sevilllianer kan  njuta av tillvaron i parken. Både stora såsom små.
 
Parken var inte så stor men jag såg många sitta och njuta
på bänkarna.
Det finns även en lekplats för de mindre
 
För mig i vanlig ordning var blommorna mest intressanta.
Kolla in trumpetblommorna
Stora träd fyllda med trumpeter...
Träd med Hibiskus och apelsiner som borde vara mogna så här års.
Synd att jag inte lyckades med min Hibiskus ÷( Den fick tyvärr löss.
Hortensia träd
Jag bara älskar denna färg på  blommorna!!!!
Här läggs blommor i hög på en minnes plats i  parken.
 
Ha en trevlig Torsdag för det ska jag ha i det vackra Sevilla  vädret 😆 
 

Kommentarer

  • Marie säger:

    Vackra blommor, kram Marie

    Svar: Visst är de fina:) kram på dig
    Biggeros

    2016-02-18 | 15:39:45
  • Jessica Högberg säger:

    Nya rummet ser inte tokigt ut! Hur långt är det hem?? Tycker du ska ta ett glas varje eftermiddag;)

    Svar: Bara en timme hem till Jerez. Du tycker det va. Än så länge har det inte blivit något vin idag. Det är lite kallt idag÷)
    Biggeros

    2016-02-19 | 13:07:34
    Bloggadress: http://lchftrollet.blogg.se/

Kommentera inlägget här: