biggeros.blogg.se

På resande fot i Spanien

Top of the Word

Kategori: Spaniens Granada

Tidig måndag morgon vaknade jag och var ganska pigg....
Vi drack en kopp kaffe och åt en rätt så smaklös yougurt.
Varken mer eller mindre.
Efter en lagom avslappnande morgon fokuserade jag på vad dagen skulle erbjuda idag under tiden gjorde jag mig förberedd för en PW i 45 minuter på Granadas folkrika gator.
När det var avklarat så bytte jag om till något bekvämt och drog iväg till City.
Köpte 2 jätte fina vinglas, en fin ametist ring och en glasflaska för parfym.
Därefter sprang jag på ett par skor, bara så där.....
Jag bara älskar skor!!! Dessa skor är också mycket bekväma.
Därefter tog jag en lunch.
<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<
Varje gång du tar av dig skorna så medge att det känns skönt.

Kommentarer

  • Emilia Åkerberg säger:

    Härliga bilder! :)

    Svar: Tack så hjärtans mycket Emilia:):)
    Biggeros

    2015-09-14 | 15:15:21
    Bloggadress: http://akerbergs.blogg.se
  • houseforus säger:

    Vilken härlig dag....precis lagom av allt.

    Kram

    Svar: Ja, precis så känner jag med. Kram
    Biggeros

    2015-09-14 | 16:28:07
    Bloggadress: http://www.houseforus.blogg.se
  • Ama de casa säger:

    Åh! Jag trodde först att det var vårt favorithotell i Granada, San Antón, som hade öppnat igen. Men det var det ju inte...

    Men Granada är verkligen en härlig stad :-)

    Svar: ar ligger det? Detta ligger nästan vid Parque science . Jag tycker oxå om Granada. Vi har varit här förr. Kram
    Biggeros

    2015-09-16 | 17:29:53
    Bloggadress: http://amacasa.wordpress.com
  • Marie säger:

    Ja du har ju inga skor innan. Jag skojar bara. Men snygga var dom. Puss Mamma.

    Svar: Dem är jätte fina och sköna!!!
    Biggeros

    2015-09-16 | 18:56:58
  • Ama de casa säger:

    sv: Det ser ut att ligga precis i närheten där, utsikten är ungefär densamma i alla fall :-)

    Svar: Jag ska hålla ett kik efter hotellet. Vet du säkert att det är stängt?!!
    Biggeros

    2015-09-17 | 09:57:33
    Bloggadress: http://amacasa.wordpress.com

Kommentera inlägget här: