biggeros.blogg.se

På resande fot i Spanien

Packat & städat

Kategori: La Casa

Då var det städat och klart i huset och väskorna står förberedda på nya turer.
Var bär det av denna gång??
Det lär ni se förr eller senare. Jag ska bo på två olika ställen.
 Ja, denna vecka gick fortare än normalt. Jag tycker inte man hinner med någonting.
Herr & Fru Andersson soppskålar som köptes bara så där på förbi farten.
Storlekarna på skålarna skiljer sig märkbart. Konstigt att man får överhuvudtaget sälja sådana här skålar när många människor i vårt samhälle slåss om likvärdighet.
Jag tyckte de var så coola så just därför blev det ett köp av.

Kommentarer

  • Karin säger:

    Åh, vad spännande! Det jobbigaste är att packa, lär mig aldrig heller haha ^^

    Svar: Jag reser så mycket så erfarenhet av att förbereda och packa finns där÷)
    Biggeros

    2015-10-19 | 09:28:52
    Bloggadress: http://forevermore.blogg.se
  • Jessica Högberg säger:

    Ha ha, tyckte dom var roliga! Vi är inte lika, bara lika mycket värda;)

    Svar: Du har så rätt!! Helt genetiskt sätt så är vi ju olika😆
    Biggeros

    2015-10-19 | 10:23:37
    Bloggadress: http://lchftrollet.blogg.se/
  • Anonym säger:

    Gud, så gott ni har det med värmen. Jag är avundsjuk./ Cilla. Kram på dig

    Svar: Tack snälla vän!! Jag har även min mor här som .gottar sig.Kram😘😙😚
    Biggeros

    2015-10-20 | 23:57:58

Kommentera inlägget här: