biggeros.blogg.se

På resande fot i Spanien

Vitt...

Kategori: La Casa

Vita , genomskinliga gardiner som släpper igenom ljuset.
Vita kuddar som pryder dess stora king size säng.
Vit/beiga väggar som gör rummet större.
Vitt är stilrent.....
 
 
Detta är Jennifer rummet
 
 
Visst är min fina inköpta tassle från Zara Home fin???
 
 
Sängen är alltid redo för nya gäster.
 
 
Min fina porslinsblomma som är i ålder med mig. Hon klarade sig utan vatten i över 3 månader när vi var i Sverige.
Det kallar jag en överlevare.
 
Dessa ting har hängt med sedan jag var ung tös. De har väl aldrig fått sina rätta plats.
Tulpanerna i bakgrunden är handgjorda av en känd konstnär från Karlskrona. Det var han som gjorde de första trätulpanerna. Därefter kom det så många plagiat modeller.
 

Kommentarer

  • Marie säger:

    Vad fint du gjort, samt fina gardiner.Önskar Er en trevlig och Glad 😊 Påsk. Från oss båda. Kram Marie.

    Svar: Detsamma till er!@ Glad Påsk🐓🐔🐰🐣🐤
    Biggeros

    2015-03-31 | 12:29:57

Kommentera inlägget här: