biggeros.blogg.se

På resande fot i Spanien

Echo de menos el calor

Kategori: La Casa

Gud,vad jag saknar värmen....
Sommaren är så kort i Sverige och då vill man kunna sitta ute i solen. Som jag känner det just nu så undrar jag om värmen överhuvudtaget kommer efter midsommar.....
Hoppas, Espero.....
 Strax innan vi begav oss till Luleå, blommade vår stora kaktus i Spanien. Så jätte fina, gula blommor.
Vilken tur att man fick uppleva att se när den verkligen blommade för första gången.
 
Även rosorna hade slagit ut. Dessa skärrosa färgade blommor och härligt väldoftande.
Hoppas nu som så att blommorna klarar sig tills vi kommer hem till "nuestra casa".

Kommentarer

  • Decdia säger:

    Jag är så glad att jag i alla fall kommer få en veckas sol och värme, här på hemmaplan ser det inte alls bra ut...

    Svar: Är det inte alltid mer eller mindre taskigt väder till midsommar😕😩😣
    Biggeros

    2015-06-17 | 15:16:42
    Bloggadress: http://decdia.blogg.se/
  • Ama de casa säger:

    Ja, nog är det mer pålitligt väder här i Spanien alltid! Hoppas du får det lite skönt i Sverige också :-)

    Svar: Hoppas verkligen på fint midsommar väder. Ha det bra😆
    Biggeros

    2015-06-17 | 16:35:39
    Bloggadress: http://amacasa.wordpress.com
  • Marie säger:

    Ja för det mesta är det dåligt väder till midsommar. Oj vilka vackra blommor i Jerez. Förstår att det var du saknar värmen, det gör jag med k

    Svar: Vad de visar på väderkartan så ska det bli bra väder här. Hoppas. 🌞🌞🌞
    Biggeros

    2015-06-17 | 17:36:30
  • Marie säger:

    Mobilen skriver som den vill inte som jag vill. Kram Marie.

    Svar: Det brukar vara så. Kram
    Biggeros

    2015-06-17 | 17:38:56
  • Jessica Högberg säger:

    Vilken vacker gul blomma!! Jo, sommaren verkar inte bli toppen i år... mycket tråkigt...

    Svar: Synd med det det tråkiga vädret÷( Hoppas på en stor sol
    Biggeros

    2015-06-23 | 10:52:02
    Bloggadress: http://lchftrollet.blogg.se/

Kommentera inlägget här: