biggeros.blogg.se

På resande fot i Spanien

Piteå havsbad

Kategori: Mitt i Naturen/stränder

Är alla barnfamiljers dröm.
Allt kretsar sig på alla som har barn och vill bli aktiverade. Vi var där och tog en kaffe och blickade ut bland båtarna. Vi såg enstaka vågliga badgäster, men jag blev inte alls sugen på att doppa mig. Det var även loppis vid stranden.
Igår fyllde min äldsta dotter år och det firade vi med tårta och kaffe.
 
 Som sagt är denna bilden ifrån förra sommaren.
Än har inte den riktiga värmen kommit hit.
 
 
Så all aktivitet föregås inomhus på äventyrsbadet.
 
 
Ändå är alla hus uppbokade och alla har ett gott humör.
 
 
Så nu har vi varit på det berömda Pite havsbad och kollat av ännu ett sevärt ställe. Visst hade det allt varit mycket bättre med högsommar värme en sådan här dag.
 

Kommentarer

  • Jessica Högberg säger:

    Den här sommaren är verkligen för tragisk!!

    Svar: Jag håller till 100% med dig!! Jag längtar tillbaka till Spanien. Kram
    Biggeros

    2015-07-14 | 10:55:49
    Bloggadress: http://lchftrollet.blogg.se/

Kommentera inlägget här: