biggeros.blogg.se

På resande fot i Spanien

Uppesittarkväll

Kategori: Min Blogg

Det har jag inte märkt att det är uppesittarkväll... Jag har haft en riktigt Busy Day. Mycket att förbereda med mat och innan mina döttrar kommer hit till Jerez från Sverige.
Såklart vill jag att allt ska vara så perfekt. Inget glömt eller inget gömt. Skinkorna är kokta och griljerade..
 
 
4 skinkor på 1,3 kg vardera = nästan 5 kg
 
barnen är hungriga....
 
 
Sedan är min egna rödbetssallad gjord.
 
 
 choklad fudge med krokant och Romsmak.
 
 
Vanilj Fudge med vanilj och mandel. Hemskt goda. 
Vill även påpeka att de är LCHF.
 
I kväll blir en tidig kväll. Ungdomarna kommer ca 3 eller 4 mitt i natten.
 
Ha en fortsatt trevlig lilla julafton!!!

Kommentarer

  • Mia säger:

    SÅÅÅ mycket gott -ser ut att bli en riktigt God Jul hos er

    Svar: Ha en jätte mysig Jul min fina Mia. Många kramar
    Biggeros

    2015-12-23 | 22:58:09
  • Jessica Högberg säger:

    Så mycket du gjort då, själv är jag i stugan och myser... här är det oxå mest mamma som jobbar;)
    Underbar jul önskar jag!

    Svar: Detsamma till dig. Jag är super nöjd. Kram.
    Biggeros

    2015-12-24 | 13:58:25
    Bloggadress: http://lchftrollet.blogg.se/
  • Marie säger:

    Det ser gott ut alltihopa du gjort. Snart kommer dom härligt. Puss o kram Mamma och Håkan

    Svar: Vi har haft en underbar Jul. Kram
    Biggeros

    2015-12-24 | 14:39:55
  • MATILDA säger:

    Hoppas du hade en fin jul! :) God jul!

    Svar: Tack detsamma till dig, Matilda. God fortsättning ÷)
    Biggeros

    2015-12-25 | 11:01:07
    Bloggadress: http://matildays.se
  • Jessica Högberg säger:

    Nu har hon inte tid med oss minsann;) Förutsätter att ni har det toppen!! Kram och god fortsättning!!

    Svar: Du har så rätt Jessica:) God fortsättning på året <3
    Biggeros

    2015-12-26 | 19:35:35
    Bloggadress: http://lchftrollet.blogg.se/

Kommentera inlägget här: