biggeros.blogg.se

På resande fot i Spanien

Rim

Kategori: Min Blogg

jag är en sådan person som tycker om att rimma och pynta paket. Det gör paketen lite roligare och det är lite roligare att gissa vad som är i paketet. Spännande värre om personen gissar rätt.....
 
 
 
Här ska ni få ett smakprov på ett rim:
 

Ditt huvud är en viktig sak
så sätt den inte på din bak
Låt den värma flinten
den blir kall på vintern
Ta på den när du ut ska gå
tappar du bort den så har du ju två

Igår tränade jag och gick ut en kort promenad och slutligen tog en kaffe i värmen. Senare gick jag ut och köpte lite mat till mig och min flinke man Som kom hem sent. Han blir troligen klar idag så vill det sig väl då blir det hemgång imorgon.

 
Detta är Sevilla city, men nu är jag lite uttråkad på att kolla i affärer. Även om jag älskar att handla så blir man faktiskt less på det med. Det jag aldrig blir riktigt less på är att sitta ute i solen och lapa sol:))
 
 
Som sagt detta fina monument en "samling av svampar" får man inte missa. 

Kommentarer

  • Jessica Högberg säger:

    Så duktig du är på att rimma. Älskar att lyssna på rimstugor på radio innan jul=)

    Svar: Jag tycker det är en utmaning att rimma och någon kan gissa rätt:)
    Biggeros

    2015-12-07 | 21:27:32
    Bloggadress: http://lchftrollet.blogg.se/
  • Marie säger:

    Duktig flicka att rimma. Kram Mamma

    Svar: Gissade du rätt på rimmet???😆😅😆😅😆
    Biggeros

    2015-12-08 | 11:42:42

Kommentera inlägget här: