biggeros.blogg.se

På resande fot i Spanien

Planterat Julblommor

Kategori: Min Blogg

idag har jag planterat julblommor i mina amplar och håller på att lägga ut vit sten vid växterna.
Såklart är det en solig dag i Jerez. Hoppas att det håller i sig tills Jul......
Så man kan sitta ute i trädgården och umgås.
Har givit blommorna näring.
 
 Mitt stora ljus från Zara Home. Farmors duk som kommer väl till pass till Jul.
 
Uterummet kommer vi spendera många timmar i Jul......
Våra runda trädgårdsbelysning i plast som lyser upp hela trädgården.

Kommentarer

  • Ama de casa säger:

    Oj vad fint ni har det! :-)

    Svar: Tack snälla du. Kram på dig😚😘
    Biggeros

    2015-12-18 | 17:08:10
    Bloggadress: http://amacasa.wordpress.com
  • Marie säger:

    Så jättefint Ni har det med alla fina blommor. Jag sitter på tåget till Malmö.har träffat kära lilla Isabella o Nicklas en underbar dag. Kram Mamma.

    Svar: Så härligt att ni hade en fin dag tillsammans:)) ja, nu börjar det jullikt förutom vädret. Kram
    Biggeros

    2015-12-18 | 19:09:35
  • Jessica Högberg säger:

    Där vill jag också fira jul!

    Svar: Det förstår jag, Jessica. Här gudagott att vara:))
    Biggeros

    2015-12-19 | 10:36:00
    Bloggadress: http://lchftrollet.blogg.se/
  • Jessica Högberg säger:

    Märker du om det dyker upp ett bonusbarn?? ;)

    Svar: Jag brukar ha många bonusbesök :) kram
    Biggeros

    2015-12-20 | 22:13:54
    Bloggadress: http://lchftrollet.blogg.se/

Kommentera inlägget här: