biggeros.blogg.se

På resande fot i Spanien

nionde

Kategori: Min Blogg

Idag har jag fortsatt med lite julpynt i huset. Granen har jag inte tagit upp ännu. Jag personligen tycker att det fortfarande är lite tidigt. Smaken är som baken ..delad.
 
 Ljusstaken på bordet är inköpt från Ikea i Jerez. För vart år blir det alltid något nytt.
 
 
Renen som jag såg på El corto Ingles blev jag så kär i så jag tog honom hem. Bara sådär..
 
 
Såklart lite luktegott från Zara Home med jasmin lukt.
 
 
Vår fine nordiska tomte som har fått sin vanliga plats vid foajén.
 
 
Han vaktar huset från alla onda varelser.
 
 
Sedan har vi vår tomtemor&tomtefar i trappan.
Så lite får jag upp varje dag. Då hinner jag inte trötta på pyntet.
Ha det bra!!!

Kommentarer

  • Marie säger:

    Vad gulliga tomtar, så fint du pyntat.vi solar var dag underbart skönt fast dagarna går fort. Puss o kram Mamma

    Svar: Ja, tiden går fort när man är lycklig÷))) Härligt med sol och värme. Kram
    Biggeros

    2015-12-09 | 17:08:37
  • Jessica Högberg säger:

    Så fint!! Han i hörnet på sista bilden ser ut som en ganska gammal tomte som farmor har...

    Svar: Det är en gammal tomte. Jag tror även denna är från mina morföräldrars hem.
    Biggeros

    2015-12-11 | 10:41:10
    Bloggadress: http://lchftrollet.blogg.se/
  • Jessica Högberg säger:

    Ska se om jag hittar den på tisdag så ska jag ta en bild=)

    Svar: Gör det snälla. Trevlig Fredag:)
    Biggeros

    2015-12-11 | 20:51:59
    Bloggadress: http://lchftrollet.blogg.se/

Kommentera inlägget här: