biggeros.blogg.se

På resande fot i Spanien

Jag såg mamma kyssa tomten.....

Kategori: Min Blogg

12/12 och inte en dag försent att baka lussebullar. Imorgon är det Lucia och tyvärr så kommer jag inte få se någon Lucia här i Spanien. Tänk när barnen gick Lucia tåg i Skolan. Det var änglalikt att se och de var så ljuvligt att se när de gick där i strumpsockarna och sjöng Lucialåten eller rent av lusselelle elva nätter före Jul....
Nu pratas det om att de ska förbjuda föräldrar att få komma till skolan. Det kan ju inte vara sant!! Jag tycker att man ska respektera lärarna att de inte vill att man ska ta kort.... Det är en sådan tradition och en upplevelse för respektive föräldrar. Så låt de få komma utan mobil och kamera.
 
 
 
 
 
Ha en riktigt trevlig Lördag för det ska jag ha

Kommentarer

  • Marie säger:

    Jag håller med,låt vår fina tradition vara kvar. Tyvärr så går vår resa hem till Sverige imorgon från Teneriffa med 25 grader varmt sol och värme och fina upplevelser, som vanligt vill jag inte åka hem, för dagarna går för fort, men hem till arbete och vardag måste vi och till mörka kalla Sverige. Men underbart har det varit,och det är vi tacksamma för.En trevlig Helg önskar vi Er båda. Kram Mamma och Håkan.

    Svar: Hoppas verkligen ni har haft en mysig semester, kramiz
    Biggeros

    2015-12-12 | 18:25:27
  • Jessica Högberg säger:

    Det är så dumt så hälften hade räckt, klart man måste få se sina barn lussa!!

    Svar: Eller hur:))) jag älskar Lucia. Kramiz
    Biggeros

    2015-12-12 | 20:27:41
    Bloggadress: http://lchftrollet.blogg.se/
  • Ztinas - Motivation att följa dina drömmar säger:

    Så sant citat :)

    Svar: Så känner jag med. Ett riktigt bra citat:))
    Biggeros

    2015-12-14 | 12:26:23
    Bloggadress: http://ztinas.spotlife.se

Kommentera inlägget här: