biggeros.blogg.se

På resande fot i Spanien

6/24

Kategori: Min Blogg

Idag gjorde jag min dagliga träningsuppmaning från träningskalendern.
 
 Efter ha gjort armövningar, ben/stussövningar,  pw 20 minuter och cykling i 15 minuter. Då kan jag gå ut från gymmet med stil och känna mig rätt så nöjd.
 
 
Eller vad tycker ni???
 
 
 Idag är ju även andra advent så tänd även det andra ljuset för mig med. Jag tror inte att hotellägaren blir så glad om de luktar rök från rummet. Denna fina gran pryder foajén på hotell Lebreros. De har gjort lite julfint.
 
Förra söndagen hade de inte öppet i affären. Spanien är inte som Sverige då det är skyltsöndag och hålls öppet ända fram till Jul. Jag ska ut och kolla läget och även ta en kopp kaffe i det fina vädret.
 
 
Så här ser El corto ingles fasad ut på kvällen. Då tänds belysningen och tradionell julmusik spelas.
 
 
Trevlig 2 advent gott folk😚😘😙

Kommentarer

  • Emma -Merakibeauty.se säger:

    svar; ellerhur, tack så mycket :)

    Svar: Trevlig 2 advent. Kramiz
    Biggeros

    2015-12-06 | 16:29:30
    Bloggadress: http://merakibeauty.se
  • hjjonsson.blogg.se säger:

    Skönt med träning!

    Svar: Mår så bra efteråt😅😆
    Biggeros

    2015-12-06 | 19:27:09
    Bloggadress: http://hjjonsson.blogg.se/
  • Marie säger:

    Oj!vad flitig du är och du blir smal som en tonåring kram Marie

    Svar: Visst blir jag det😆😅😆Hoppas att ni har det bra i värmen. Kram
    Biggeros

    2015-12-08 | 11:46:15

Kommentera inlägget här: