biggeros.blogg.se

På resande fot i Spanien

Släktträff 2014/2015

Kategori: Mina Nära&Kära

med min släkt i Upp-Väsby
Grillfest hos min pappa och Maj. Vilken trevlig uppslutning sommaren 2014.
Här står grillmästarna...
Min käre far
Det är mycket lättare att vara en clown på bild. Varför måste man vara så allvarlig???
Systrar!!!
 
Maj och Domeniqui
Annlo, Jennifer och Tony
Pia, bonussyster
Sebastian och Christoffer
Gabriel
 
Tjejligan
 
Vi hade hemskt kul!!!!
Lilla vofsen undrar vad vi håller på med.......
 
 Här ska tjejerna grilla och det går si och så där.....
 
Sommaren 2015
 
Mycket skratt med ett väldigt gott sällskap
Mina töser och Tessans fine Gullunge.
 
Här fotas det!!!!
 
Tomas, Marie-Louise och jag sitter på golvet med den yngste grabben.
 
.............det kommer mer sedan från bildarkivet släktträff 2015
som sagt detta blir inte det sista ni ser av oss...........
hasta luego
Vilken mysig bild!!
Isabella och Niklas
 
Jag och systerYster
 
 
 Syster Marre och Tessan
 
 
Marre, Tomas, Peter och hans kärasta.
Jennifer,Domme och Johan.
Här står värden och diskar.
Detta gör vi igen....
 
Då får ni inte mer för denna gång... tills vi ses igen
 
 

Kommentarer

  • Natalie Salazar säger:

    härliga bilder :)

    Svar: Tack, gumman!!!! Kramiz:)
    Biggeros

    2015-09-01 | 14:45:47
    Bloggadress: http://natalies.se/
  • Maria at inredningsvis säger:

    HÄRLIGA livsglada foton :) jag saknar mina föräldrar ner jag ser andras :(


    Ha en kanonvecka :)

    LOVE Maria Inredning - it's Swedish for decor

    Svar: Härligt!!! Var bor fina föräldrar??Detsamma ha en kanonvecka!!! Krsm
    Biggeros


Kommentera inlägget här: