biggeros.blogg.se

På resande fot i Spanien

Vilken lampa......

Kategori: Min Blogg

 
 Tycker du är finast?
Vilken taklampa tycker du jag ska välja till vårt boende i Spanien??
Alla är lika fina på olika sätt!!
Vi behöver 2 taklampor till vardagsrummet och rummet är inrett med marmorgolv och skjutdörrar som leder ut till trädgården. Rummet är inte så stort, men man får göra det bästa av möjligheten. Vi kommer att bygga ut det så småningom....
Först och främst står köket som prioritering 1. Köket ska byggas ut och ett kök ska installeras. I nuläget finns det inget kök bara stommen. Just nu  längtar jag att få vara på plats och planera och möblera.
Snart .....

Kommentarer

  • Boel säger:

    Den till höger i mittenraden eller den till vänster i undre raden!

    Svar: Visst är de häftiga,Boel!! Jag tycker även om den vänstra i mitten raden som liknar Saturnus (planet)Tack för din kommentar 💕💕♡♡♡
    Biggeros

    2014-09-15 | 11:45:56
  • Isabella säger:

    De 2 i mitten

    Svar: Visst är de häftiga!! Det här kommer att bli svårt, men du förstår vilken stil vi tycker om,kramis
    Biggeros

    2014-09-15 | 11:54:41
  • Frida säger:

    Vänster längst upp :)

    Svar: Visst är den snygg med. Jag tycker alla har potential. Ha det bra Frida=)
    Biggeros

    2014-09-15 | 14:32:27
    Bloggadress: http://www.friidas.se
  • Matilda - Skönhetsblogg säger:

    Vänster längst upp var superfin!

    Svar: Håller med helt och hållet. Ha det bra Matilda
    Biggeros

    2014-09-15 | 22:00:12
    Bloggadress: http://ttilles.se
  • Julia säger:

    den högra längst ner tycker jag va finast! Allt bra med dig annars? :)

    Svar: Den lampan är tjusig♡♡Tack för ditt intresse. Tack allt är bara bra med mig,kram
    Biggeros

    2014-09-17 | 08:53:33
    Bloggadress: http://mividadejulia.blogg.se
  • Matilda Wikblom säger:

    min favorit är ettan :)

    Svar: Den är riktigt populär. Ha en jätte bra dag =)
    Biggeros

    2014-09-18 | 11:42:32
    Bloggadress: http://fashionsafari.blogg.se/
  • Marie säger:

    Jag tyckte dom två i mitten var finast. Kram Marie.

    Svar: Vi får se vad det blir för lampor. De ska ju vara två likadana. Spännande. Vi har köpt en takfläkt till sovrummet och utebelysning=)
    Biggeros

    2014-09-28 | 20:35:22

Kommentera inlägget här: