biggeros.blogg.se

På resande fot i Spanien

Uteliv

Kategori: Min Blogg

I Fredags grillade vi Roquefort kyckling och till det hade vi en grönsallad. Därefter drack vi ett gott rödvin som heter Faustino som finns i olika prisklasser. Ett spanskt vin att rekommendera. Därefter blev det en utekväll på ett favorit ställe som heter Altos Ibericos.
Därefter fortsatte vi till Albatross som ligger jämte. Därefter tycker man ju att man skulle ha nöjt sig med det roliga. Nej,då börjar utelivet.....
 
Hamnade på ett ställe som jag aldrig har varit på
Lite suddig bild...
Det växte ogräs i taket. Det har jag aldrig varit med om.....
 
 För att dra en slutsats av kvällen så hade vi det  väldigt trevligt och träffade många trevliga människor. Jag kan lugnt säga att man orkar inte göra ett sådant stort arrangemang för att dagen efter är man inte människa.
Vad det kan bero på??Inte åldern???Neeee=)

Kommentarer

  • Marie säger:

    Ohh vad smaskigt

    Svar: Jätte god kyckling må jag säga =)
    Biggeros

    2014-10-06 | 07:24:01
    Bloggadress: http://myflowergirl.blogg.se
  • Marie säger:

    Hur kan du tro att det är åldern? Åh nej!!!!!! Men roligt är det när det pågår. Kram Mamma.

    Svar: Nej, ibland undrar man hur gammal man är??
    Biggeros

    2014-10-06 | 08:50:41
  • Emelie säger:

    Det låter som en toppendag! :)

    Svar: Verkligen!! Det var en toppen kväll,Emelie=)
    Biggeros

    2014-10-06 | 15:32:05
    Bloggadress: http://nattstad.se/bymelli

Kommentera inlägget här: