biggeros.blogg.se

På resande fot i Spanien

Mirror mirror....

Kategori: La Casa

Nu är en spegel inköpt ochplats i badrummet. Nu kan man se sig själv om det bra eller dåligt....
Vem kan leva utan spegel?????
 Handfatet är i marmor och där under ska vi installera 2 lådor. Sedan står min julklapp(smyckesskrin) från min äldsta dotter och skiner med dess tillvaro.
Vilken fin detalj!! Smart sak till toarullar och toaborste!! Eller hur??
Spegel spegel på väggen  här säg mig vem som är vackraste kvinnan i världen är......

Kommentarer

  • Maria säger:

    haha ja det är en jäkla tur att det "bara" är nio månader :p

    Svar: Visst är det tur Maria=) Ha det så gott!!
    Biggeros

    2014-10-07 | 15:28:38
    Bloggadress: http://fashionstars.blogg.se
  • Liborius säger:

    jag skulle inte kunna leva utan spegel, haha:D

    Svar: Nej, precis!! Om jag kommer till en öde ö måtte jag ha bl.a en spegel med mig=)
    Biggeros

    2014-10-07 | 18:00:48
    Bloggadress: http://liborius.se
  • Marie säger:

    Ja! det vart ju jättefint. Är på uruselt humör, igår vart jag tagen av polisen för fortkörning. Det var 70 väg och dom mätte 72 och det blev 2000 kr. Dom hade jag hellre lagt på en krogrunda helkväll hos Er i Jerez. Jag kunde förstått om det varit 80 eller 90 och värsta fall 100 , men jag körde 72 på 70 väg. Sånt är livet, man åker på sina smällar ibland. Kramar Marie.

    Svar: Så sura pengar=( Visst kunde man ha roligare för pengarna,kram
    Biggeros

    2014-10-07 | 19:23:37
  • Malin säger:

    Supersnyggt!

    Svar: Jag känner mig nöjd av spegel och det ska mer in i vårt badrum,Malin. Kram=)
    Biggeros

    2014-10-08 | 08:23:02
    Bloggadress: http://ournotebook.blogg.se

Kommentera inlägget här: