biggeros.blogg.se

På resande fot i Spanien

Dofter

Kategori: Mitt Inköp

Det blev en ny doft som inhandlades på Leroy Merlin. Vi bor granne till Merlin och våra vägar går ständigt dit. De har allt där, nästan. Nu under alla installationer av bl.a kök och badrum så har vi varit stamkunder och handlat allt från verktyg till Aromolja med doftpinnar. Jag älskar dofter. Jag hatar när det luktar instängt. Vem gör inte det?
 Denna Aromatiska flaska med doftpinnar har en Magnolia och Jasmindoft. Den ska sprida doft på ovanvåningen.
I nästan varje rum står en Aromatisk flaska och sprider olika dofter. Sådan är jag.....älskar dofter=)

Kommentarer

  • Maria - mamma och gravid säger:

    åh jag skulle vilja ha lite nya dofter till hemmet :)

    Svar: Detta märket är bra och luktar lite längre och är lite dyrare än andra. Så värt det.
    Biggeros

    2014-11-09 | 09:53:31
    Bloggadress: http://fashionstars.blogg.se

Kommentera inlägget här: