biggeros.blogg.se

På resande fot i Spanien

Verdura de Tuna

Kategori: Min Blogg

Till lunch åt jag en smaklig tonfisksallad.
grönsallad||rivna morötter|| färsk gullök||tonfisk i olivolja||ägg||kapris||currymajonäs||burgos||
》》》》
En superduper god lchf-lunch.
 Burgos är en ost som härstammar från Burgos som ligger i nordvästra delen av Spanien.
Burgos, queso fresco, en färsk ost gjord på fårmjölk som har en konsistens nästan som lite dallrig fromage och smakar absolut ingenting.
Nu valde jag dessa små burgos som är lagom att blanda i en sallad. Det finns i olika storlekar. Välj och vraka, din kraka..... skämt o sidor. 
Mors mors!!

Kommentarer

  • Caroline - Foto | Gran Canaria | Mamma säger:

    Ja visst är hon söt! Det var svårt att övertala dom men hon fanns kvar när dom kom hem så imorgon går det förhoppningsvis lättare :)

    Svar: Härligt med djur!!! Önskar jag kunde ha något. Felet är att jag är på resande fot jämt
    Biggeros

    2014-05-19 | 18:31:14
    Bloggadress: http://carrosungar.blogg.se
  • von Ahn ♥ säger:

    Sv; TACK! Är supernöjd :)
    Bor du i Spanien? Vilken lycka och jättegod tonfisksallad ser jag! MUMS ;)

    Svar:
    Biggeros

    2014-05-20 | 11:27:31
    Bloggadress: http://cavonahn.blogg.se/

Kommentera inlägget här: