biggeros.blogg.se

På resande fot i Spanien

Cumpleaños Feliz.....

Kategori: Min Blogg

Idag fyller min lilla kicka 20 år.
Tänk att det har gått 20 år sedan jag åkte in till Lunds sjukhus och förlöste dig efter 7 timmar. På en Måndag kom du, dagen efter Mors dag. En riktig ljustott var du. Lite arg efter situationen ville du bara komma ut till denna ljusa värld . Du var väl inte så glad utan väldigt bestämd och arg att få behöva vänta i 7 timmar bara för att passera denna trånga mörka gång ut i det verkliga  livet. Som då och nu är du väl inte den som har tålamod och har tid att vänta. Vem har det?? Du är född i tvillingarnas tecken och jag vill lova att du har mycket av tvillingarnas egenskaper. Jag har känt dig nu i 20 år och älskar dig väldigt mycket för vad du är.
Du är charmig, smart, omtänksam, otålig, uppriktig, humörsfull och. mycket mer. Du har fått många smeknamn såsom: kladdemajsan, tuttepruttan, pissmyran och Snurresprätt. Kärt barn har många namn.
 
Grattis min lilla ängel!!!!
 
 På just din dag önskar mammi och pappi. 

Kommentarer

  • Marie säger:

    Och jag som är mormor till kära lilla Jennifer, vill önska många grattishälsningar på 20-årsdagen, älskar dig mycket lilla Jennifer, lycka till i livet. Må du leva i 100-de År, hurra, hurra,hurra hurra. Många kramar till hela familjen från Mamma, svärmor och mormor.

    Svar: Fint skrivet=)
    Biggeros

    2014-05-30 | 20:15:09

Kommentera inlägget här: