biggeros.blogg.se

PĂ„ resande fot i Spanien

My* đŸŒčRoseđŸŒč *Candlelight

Kategori: Min Blogg

Min nyligen inköpta rosljusstake.

Äntligen
Àr den min. Jag har gÄtt och spejat in den en tid nu. NÀr jag Àntligen hade bestÀmt mig för att köpa den fina ljusstaken  pÄ ZaraHome, sÄ var den slutsÄld i Badajoz. Varför skyltade de med den överhuvudtaget i fönstret?
Hon hade inget som helst intresse av att sÀlja just den till mig. Hon förstod nog  inte vad jag menade. Vid vissa tillfÀllen Àr sprÄket ett problem.
Sedan till min fördel hittade jag min Àlskade rosljusstake i Granada. 
De har sÄ snygga grejer pÄ Zara Home. Visst Àr de lite dyra, men inte sÄ vÀrst. Denna  ljusstake kostar 15.99 euro
Visst Àr den grann??
Den Àr verkligen vÀrt sitt pris!!
 

Kommentarer

  • ida sĂ€ger:

    den var vĂ€ldigt fin !!❀

    Svar: Jag tycker ocksÄ att den Àr vÀldigt gullig. Tack för din kommentar =)
    Biggeros

    2014-03-31 | 18:27:54
    Bloggadress: http://idaoamanda.blogg.se
  • Marie sĂ€ger:

    Visst! den Àr mycket fin min lilla rosflicka. Kram Marie.

    Svar: Den har jag trĂ„nat efter lĂ€nge.Äntligen =)
    Biggeros

    2014-03-31 | 19:28:14
  • EMELIECATRINE sĂ€ger:

    Ja men visst Àr det sÄ, Àlskar vitt!

    Svar: Trevlig kvÀll,kram =)
    Biggeros

    2014-03-31 | 22:45:17
    Bloggadress: http://emeliecatrine.webblogg.se/

Kommentera inlÀgget hÀr: