biggeros.blogg.se

På resande fot i Spanien

Limes & Apples

Kategori: La Casa

Efter en lugn lördag med film (Thor) och korvstroganoff, så är jag sugen på en mysig söndag ute i solen. Jag förstår att många såg mello finalen igår,vilket inte jag gjorde. Jag får ändå gratulera till Sannas vinst.
 
En redigerad fruktskål.
Vårstädade i veckan och detta blev slutresultatet. Allt gick i lime/äppel gröna färger.
 Lade på en ny grön duk på bordet och fyllde fruktskålen med äpplen och lime.
Avslutar detta inlägget med en tavla som hänger på vår vägg , som även går i naturens nyanser. Ha en trevlig söndag till er alla.
 

Kommentarer

  • Marie säger:

    Älskar den färgen , vad fint vår och sommarlikt inne hos Er. Du har alltid varit så duktig på att pynta. Kram Marie.

    Svar: Jag tycker om skarpa färger nu till våren. Tack för din fina komplimang,som alltid. Många kramar till dig=÷))
    Biggeros

    2014-03-09 | 15:57:18
  • Emma Berglund säger:

    Svar; Tack så mycket :)

    Svar: Så lite så=÷) Ha en mysig söndag.
    Biggeros

    2014-03-09 | 17:11:55
    Bloggadress: http://emmaberglunds.se
  • Tess säger:

    Eller hur! Tusen tack för kommentaren fina du! :) Kram

    Svar: Tack själv,kram =^)
    Biggeros

    2014-03-10 | 20:45:15
    Bloggadress: http://tesswaltenburg.blogg.se/

Kommentera inlägget här: