biggeros.blogg.se

På resande fot i Spanien

Fettistider

Kategori: Min Blogg

Det blir inga semlor i dessa fettistider.  
Förutom om jag inte bakar själv. Vi får se. ...Jag tror att jag överlever om det inte blir någon semla för mig.
Nu är det även karnivaltider i de katolska länderna. Så troligtvis blir det en tur till Cadiz i helgen. Rykten säger att karnivalen i Cadiz ska vara sevärd.
Igår köpte jag en rosa förvaringslåda till allt material av mitt skapande hantverk. Innan hade jag allt i tråkiga påsar. Igår slutförde jag det sista på min lilla väska. Bilder visas vid ett annat tillfälle. 
 Ha en trevlig fettistisdag och ät inte för många semlor 🍮🍩🍰Tjingeling!!!
 

Kommentarer

  • Liborius säger:

    Semlor är ju så gott:D

    Svar: Ja, jag vet. Jag får ta igen det när jag åker till Sverige, kram
    Biggeros

    2014-03-04 | 17:37:59
    Bloggadress: http://liborius.se
  • Marie säger:

    Älskar semlor, har ätit 2 st. igår, sammanlagt 4 i år. Vad roligt festival i Cadiz. Kram Marie

    Svar: Åh, din gottegris! ! Jag hoppas att det blir av att vi åker i helgen, kram=))
    Biggeros

    2014-03-04 | 19:11:27
  • Lisa - Kreativ bakning ♥ säger:

    Åh jag älskar semlor, skulle sakna det så sjukt mycket om jag bodde utomlands, haha! :)

    Svar: Jag blir så avis!! Man kan ju alltid baka själv om man har lust, kram
    Biggeros

    2014-03-05 | 10:44:54
    Bloggadress: http://lisascupcakery.blogg.se
  • Emma säger:

    Kan meddela att semlorna var jättegoda igår! Men hade helt klart kuna offra semlor för att vara där du är :D

    Svar: Åh, vad avis jag blir. Tack, det är inte så illa att bo i Spanien, kram
    Biggeros

    2014-03-05 | 10:49:49
    Bloggadress: http://emborg.blogg.se

Kommentera inlägget här: