biggeros.blogg.se

På resande fot i Spanien

Una problema....

Kategori: Min Blogg

 
Ett problem är att lära sig att skriva 2014. Nu när man har rutin på att säga och skriva 2013. Då ska man helt plötsligt lära sig att skriva en fyra istället i slutet. Ett år går väldigt fort och tänk att man blir ett år äldre. Ja, det brukar jag förtränga. Man behöver väl inte önska livet ur en och komma ihåg sådanna bagateller att fira att man blir gammal. Då är det bättre att fira livet för varje dag som går att man får vara frisk och leva gott. I år är det ett nytt valår. Jag bor i Spanien och trivs väldigt bra med mitt liv, men är rätt så ointresserad av politik. Visst ska jag rösta, för jag vill inte lämna min "vot"blank. Vem eller vilket parti förblir min hemlighet. Man ska aldrig diskutera politik med de man inte riktigt känner....
 
Visst gör jag även lite reklam för elektronisk cigarrett "L@ro'me"( som man inte vill att den ska heta)"cigarrett". Jag har hållt upp att röka i mer än 2 år och behövde inga hjälpmedel såsom nikotinplåster och etc. Visst har jag köpt elektronisk cigarrett av ren nyfikenhet och  provat endel smaker. Hoppas att den får stanna och även blir accepterad av samhällets kritiker. Detta är ett bra alternativ till giftpinnen och snuset.
  • 7/2-23/2 OS i Stotji, Ryssland
  • 29/4 solförmörkelse
  • 22-25val i Europaparlamentet
  • 13/6-13/7 VM fotboll i Brasilien
  • 14/9 Val av statsminister i Sverige
Har skrivit upp lite viktiga händelser 2014

Kommentarer

  • Anonym säger:

    Gott nytt år o ha ett bra 2014!

    Svar: Gott Nytt År till er. Hoppas att ni får ett fortsatt gott 2014. Många kramar
    Biggeros

    2014-01-02 | 18:31:39
  • Anonym säger:

    Glömde skriva att hälsningen var från Ewa-lena

    2014-01-02 | 18:32:58
  • Laura säger:

    Ja valåret kommer bli spännande och jag håller med dig att ibland ska man inte avslöja vem man röstar på, det kan ställa till det ;-)
    Ha en fin dag!


    Svar: Håller med dig!! Detsamma! Ha en jätte bra dag😊
    Biggeros

    2014-01-03 | 10:07:43
    Bloggadress: http://dreamsaboutlife.com

Kommentera inlägget här: