biggeros.blogg.se

På resande fot i Spanien

Hace calor

Kategori: Min Blogg

Igår satt jag och min man i den varma solen och njöt med en kopp kaffe och tårta. Så fort solen skiner vimlar det av spanjorer på alla uteställen. Det fanns inte ett ledigt bord kvar.  Vi har en hel gata med barer och restauranger,  men det var fullt överallt. 
Otroligt god chokladtårta hade de på Albatross.
Glöm inte att rösta på min Bo & Leva utomlands Awards 2013 blogg. Välj Bo & Leva widgeten och fyll in ditt namn, e-mail och bloggens namn. Man kan bara rösta en gång.
Trevlig söndag
 
 

 

Travel Blog Awards 2014! Efterlyser du billiga flyg New York till semestern?

Kommentarer

  • Mikxki säger:

    Tårtan såg inte lite god ut :)

    Svar: Den var hemskt god! Säkert många kalorier med😊
    Biggeros

    2014-01-27 | 09:59:51
    Bloggadress: http://mikxki.blogg.se
  • william säger:

    tårtan skulle jag inte säga nej till:D

    Svar: Nee, det gjorde inte jag heller, fast jag inte borde äta så sött. Man lever bara en gång😊
    Biggeros

    2014-01-27 | 13:00:17
    Bloggadress: http://canonguy.blogg.se

Kommentera inlägget här: