biggeros.blogg.se

På resande fot i Spanien

Grattis "Tekla"!!

Kategori: Min Blogg

 
Grattis Bästis!!
Idag blir min bästa väninna 1 år visare. Vi har varit kompisar i 32 år. Det är en sann vänskap man bara inte kan  nonchalera. Vi känner varandra innan och utantill. Vi behöver inte spela ett spel utan vi är som vi är. Tiden bara springer iväg, men vi står bara stilla. Vi själva tycker inte att vi har åldrats så mycket. Innanför skalet så är vi samma gamla  person som vi var när vi träffades på en fest i Skanör. Därefter introducerade vi för dig din framtida make, som även är vår bästa vän. Detta är allas önskan att sina bästa vänner blir ett par. "Mr J" är min mans bästa kompis och "Tekla" är min bästa kompis. Vi alla fyra har väldigt starka viljor, men många gånger har vi  fått anpassa oss till unika situationer. Jag tror att min bästis och jag aldrig har     
varit riktigt ovänner utan att vi har kunnat lösa problemet. Det är så vänskap ska se ut.
 GAMMAL VÄNSKAP ROSTAR ALDRIG =)=)=)=)


 
 
                                                            
 
 
 
 
 

Kommentarer

  • Camilla larsen säger:

    Sötnötar ❤❤

    Svar: Nee, men tack! Du är inte så fyskam heller!!Ha en fortsatt trevlig söndag, kramiz😊
    Biggeros

    2014-01-26 | 19:00:25

Kommentera inlägget här: