biggeros.blogg.se

På resande fot i Spanien

Glöm inte.....

Kategori: Spaniens Jerez

Att rösta på min blogg som är nominerad till Bo & Leva Awards 2013. Jag bor i Jerez de la Frontera i SV Spanien. Jag har nu bott här i över ett år. Tiden går så fort. Vi har fortfarande ett hus i Sverige/Blekinge, men ska sälja det så småningom. Det jag saknar mest från Sverige är mina söta döttrar. Visst saknar jag min mamma, pappa, mina vänner och andra släktingar.  Ja, visst saknar jag även typiska svenska råvaror och saltlakrits. Hur som helst så står mina döttrar högst upp på listan. Glöm inte att rösta på mig längst ner :)
Denna bilden är tagen i en park i närheten av vår bostad i Jerez. Det är i November månad och strålande sol.
De har delat in parken i olika sektioner. Detta är musiksektionen.
Här ser man noterna smälta in i naturen.
Otroligt mycket fina motiv att fotografera.
Ett fint öppet lusthus belägen vid en damm.
Här en bild tagen från ett annat perspektiv.
En ensam, övergiven bänk placerad i ett litet område i parken med ett otal träd.
Ett gammalt ihåligt Olivträd.
En härlig övergång.
 
 Tryck på. Widgeten Bo & Leva utomlands och fyll i ditt namn, e-mail och den blogg som du vill rösta på. Jag hoppas du vill rösta på min blogg :)
Travel Blog Awards 2014! Boka enkelt ditt London flyg online.

Kommentarer

  • FredrikT säger:

    sv: Det tycker jag absolut du ska göra, riktigt goda! :)

    Svar: Hoppas att det är enkelt med😊 Rösta gärna på min blogg Supersavertravels Awards för den bästa Bo & Leva utomlands blogg 2013. Ha en trevlig lördag😊
    Biggeros

    2014-01-25 | 14:46:11
    Bloggadress: http://fredrikthelin.blogg.se/
  • Anonym säger:

    Jag har röstat 3 kategorier på din fina blogg. Underbart fina foton, och intressant upplysning om olika städer och platser. Jättefina foton på Jerez, eftersom Jag har varit där, kan jag intyga att det är lika vackert i verkligheten som på foton. Hoppas du vinner och att många skickar och röstar på din blogg. Puss och kram min kära lilla tös från mamma, saknar dig.

    Svar: Tackar, snälla! Ja, så ser det verkligen ut i Jerez. En mycket fin stad. Kram😊
    Biggeros

    2014-01-25 | 15:35:46
  • Marie Finspång säger:

    Nu har jag lagt en röst på din blogg :)
    Kram.

    Svar: Tack, snälla Marie!! You make my day!! Ha en mysig lördag😊
    Biggeros

    2014-01-25 | 15:57:29
  • Linda säger:

    fina bilder

    Svar: Tack, Linda!! Alltid roligt att få komplimanger. Ha en mysig lördag😊
    Biggeros

    2014-01-25 | 17:22:39
    Bloggadress: http://www.nattstad.se/Lindalinnros
  • ADARAS.se - Where blog meets magazine! säger:

    Härliga bilder :)

    Svar: Tack, så hemskt mycket, kram😊
    Biggeros

    2014-01-25 | 21:01:36
    Bloggadress: http://adaras.se
  • veronica eriksson säger:

    Åh så underbara bilder :) Kram

    Svar: Tack, så mycket Veronica. Tack för komplimangen😊
    Biggeros

    2014-01-25 | 23:23:01
    Bloggadress: http://vveronicas.com/
  • classica.blogg.se säger:

    Man blir ju inte ett dugg avis att se och läsa om att ni bor på ett sådant härligt ställe.

    Svar: Vad bra! Jerez är ett underbar stad. Här finns det mesta. Tack, för din kommentar😊
    Biggeros

    2014-01-27 | 00:56:30
    Bloggadress: http://classica.blogg.se/

Kommentera inlägget här: