biggeros.blogg.se

På resande fot i Spanien

Snart helg.....

Kategori: Min Blogg

Torsdag och snart helg.
Idag är det molnigt och 17 grader. Idag blir det en lång promenad genom Jerez. Tänk att snart är det fredag igen. Helt obegripligt vad veckorna går fort. Snart är det Mars. Snart är det Vårdagjämningen och snart ska vi flytta fram klockan en timme. Mycket snart.
Några dagar sedan var jag ute och skulle mata fåglarna i parken, så fick jag taget riktigt fina bilder på mina modeller. De var väldigt medgörliga. Så naturliga. Mina fina bloggläsare får ha en fortsatt mysig torsdag, tjingeling😊

Kommentarer

  • Marie säger:

    Vad gulliga fåglar och fina blommor, det ser så vårlikt och härligt ut, kram Marie.

    Svar: Visst är det härligt att vara ute i naturen! ! Det är ju vår här i många månader om året. Skönt!! Ha en trevlig torsdag, kram
    Biggeros

    2014-02-27 | 18:07:26
  • LYFTMER säger:

    Vackra bilder på fåglarna! :D

    Svar: Fina modeller! ! Tack snälla för din kommentar, kram
    Biggeros

    2014-02-28 | 00:53:01
    Bloggadress: http://Lyftmer.se

Kommentera inlägget här: