biggeros.blogg.se

På resande fot i Spanien

Bro bro breja...

Kategori: Spaniens Badajoz

Hotellet NH som vi bor på ligger inte på rätt sida. Då menar jag att det inte ligger på samma sida som Badajoz city. Utan då måste vi ta oss över floden på den historiska bron där mycket liv och rörelse förekommer. Då menar jag fotgängare, cyklister, hundar, motionärer och etc som är tvugna att passera över bron.
Jag blir inte så sugen att ta mig ett dopp i floden. Här ser vi den andra bron där bilister får köra över till andra sidan. Dessa bilder togs i lördags då vädret inte var det bästa. Vattennivån är väldigt hög. Vid denna tid av året regnar det mycket i många delar av Spanien och speciellt i Badajoz.

Kommentarer

  • Hanna Karlsson säger:

    Kan tänka mig att det är riktigt fint där när solen skiner.

    Svar: Idag har det varit sol och bilderna görs mycket bättre som jag kommer att sätta ut imorgon. Sol gör så mycket. Här finns mycket fint. Tack för din kommentar, kram
    Biggeros

    2014-02-18 | 17:21:19
    Bloggadress: http://hannafialotta.blogg.se/
  • Marie säger:

    Fin bro och fint klädd du är min lilla tös. Kan tänka mig att där också är fint i Badajoz, och särskilt när det är sol. Kram till från Marie.

    Svar: Idag gjordes sig bilderna mycket bättre. Allt beror på solen. Visst är det skönt med värme. Tack så hemskt mycket för din fina komplimang, kramis =)
    Biggeros

    2014-02-18 | 18:35:17
  • Maria säger:

    Svar: goda var dom också :)

    Svar: Härligt!! Ibland får man unna sig något gott, kram =)
    Biggeros

    2014-02-18 | 19:22:23
    Bloggadress: http://mariatheresa.blogg.se/
  • Amanda säger:

    Härliga bilder :)

    Svar: Tack så mycket, Amanda! Roligt att höra, kram
    Biggeros

    2014-02-18 | 20:28:25
    Bloggadress: http://spontan.blogg.se
  • Johannas Retro säger:

    Trotts de dåliga vädret så är det ändå välsigt vackert!
    Min pappa har lägenhet i Spanien, fast i Torrevieja! :)

    Svar: Ok. Där bor många svenskar även vid Malaga trakten. Visst det finns så mycket att se. Tack, snälla för din kommentar, kram😊
    Biggeros

    2014-02-19 | 09:50:07
    Bloggadress: http://johannasretro.com

Kommentera inlägget här: