biggeros.blogg.se

På resande fot i Spanien

Så var mitt 2014

Kategori: Min Blogg

När jag tänker tillbaka hur 2014 har varit, så ser det ungefär ut så här kort & gott i bildcollage.
 
 
 Flyttbussen från Sturkö med alla våra ägodelar som  gick till Jerez....
Och har köpt ett fint hus i Jerez....
Släktträff i Kristianstad och Stockholm....
Och var även på syskonträff och kusinträff som var hur roligt som helst....
 
Och firade min födelsedag i Köpenhamn med goda vänner och familj...
Därimellan var det Val och det gick......
Och därefter firade vi vår första Jul i huset i Spanien....
 
Och sist men inte minst har vi fått många fina besök till Jerez. 
Så ser livet ut för mig 2014.
Hoppas på fler fina besök 2015.
Ha en trevlig fortsatt" Dagen " innan det nya Året.

Kommentarer

  • Marie säger:

    Vilken fin sammanfattning du gjort av 2014. Verkligen proffsigt gjort. Fina bilder på alla. Kram mamma.

    Svar: Tack snälla du!! Ha trevlig Fredag. Kram på dig÷)
    Biggeros

    2015-01-23 | 15:41:50

Kommentera inlägget här: