biggeros.blogg.se

På resande fot i Spanien

Så ska det låta

Kategori: Min Blogg

Synd att jag inte kan följa Så ska det låta.
Nästa omgång ska väl bl.a Carola, Amanda Jensen och Ola Salo medverka. Ett härligt gäng. Tyvärr har jag inte kunnat följa de sista sändningarna. Jag får väl följa noterna i parken i Jerez istället.
Den här parken har sin charm med dess olika typer av växter och  samtidigt får man en enorm trädgårdsinspiration.
Som ni ser så är detta Musiksekvensen.
Denna park brukar jag gena igenom när jag ska till city. Då blir det inte så jobbigt att bara se alla bilar och asfaltsvägar.
Här har jag fångat skuggan av paviljongen och  fått med dammen där parkbänkar är utplacerade. Mysigt att bara njuta av utsikten och miljön.
Det är något speciellt med svart/vitt.
Skogspartiet ser större ut än vad den egentligen är. Allt är uttänkt och väl utplacerat. 
Även en liten broövergång som bara förhöjer vyn. Visst blir man lite nostalgisk.
Dessa kort är tagna i November månad och det var närmare 30 grader den dagen. Då är det milt och behagligt. Då det är högsommar i Jerez brukar det normalt vara 40-45 grader. Då är det varmt. Det enda som hjälper är svalka såsom: vattendrag eller kallt vatten. Ja, även en solhatt för att skydda huvudet.
Idag är det blåsigt i Jerez och förmodligen kommer det regn. Esso es. Ses imorgon, mina finisar :)
 
 

Kommentarer

  • elin stridh säger:

    ha en underbar onsdag!

    Svar: Tack detsamma,vännen. En stor kram =)
    Biggeros

    2014-04-02 | 14:32:51
    Bloggadress: http://elincecilia.com/
  • ida säger:

    vilken häftig park!!❤ (synd att du inte hinner se så ska det låta bara)

    Svar: Den är jätte mysig. Visst är det tråkigt att jag inte kan följa med Så mycket bättre. Ha en bra dag,kram
    Biggeros

    2014-04-02 | 16:31:26
    Bloggadress: http://idaoamanda.blogg.se
  • Marie säger:

    Vilka fina bilder du tagit, jag tycker också det är en fin park att gå i. Idag åkte vinterjackan på igen. Jättekallt, 2 gr. varmt, samt haglade och snöade samt blåste mycket. Så det var kallt om nosen. Gissa om man längtar efter värmen? Kram Marie.

    Svar: Tack för din fina komplimang. Jag förstår verkligen att du längtar efter värmen. Den som väntar på något gott väntar aldrig för länge,kram♡♡
    Biggeros

    2014-04-02 | 21:13:46
  • chillitanten säger:

    Brukar se Så ska det låta. Jag är en musikälskare och gillar nästan all musik. Sjunger i en popkör och det är så kul. Varma härliga bilder.

    Svar: Jag tycker också om alla musikprogram på TV. Älskar att sjunga. Även mina döttrar.Vad roligt att vara med en popkör. Hoppas att allt är bra med dig och att det går framåt =) Kram på dig
    Biggeros

    2014-04-03 | 09:01:46
    Bloggadress: http://chillitanten.blogg.se
  • elin stridh säger:

    några kul helgplaner åd?

    Svar: Jag ska kanske åka ner till kusten och promenera. Vi skulle egentligen åka till Madrid, men det få bli nästa vecka. Du då?
    Biggeros

    2014-04-03 | 16:10:22
    Bloggadress: http://elincecilia.com/
  • elin stridh säger:

    härligt! :)

    högskoleprovet, haha ditt lät roligare ;)

    Svar: Lycka till med högprovet,kram =)
    Biggeros

    2014-04-03 | 16:18:26
    Bloggadress: http://elincecilia.com/
  • Clara säger:

    Så fint det ser ut!

    Svar: Det är det i verkligheten,tro mig =)
    Biggeros

    2014-04-05 | 16:16:49
    Bloggadress: http://clararingqvist.blogg.se

Kommentera inlägget här: