biggeros.blogg.se

På resande fot i Spanien

Det finns hopp...

Kategori: Min Blogg

Igår regnade och blåste precis hela dagen.
Idag är en annan dag och det varken regnar eller blåser. På Söndag kommer solen och värmen tillbaka,så det finns hopp om det.
IKEA lampan snurrade som bara den och palmen såg ledsen ut.
Blommorna stod kvar efter blåsten.
 
Även Pelargonen.
Sedan kom regnet......
Och öste ner på vår altan....
Och blommorna tycks älska detta klimat.
Min fina Panda låda
 
Igår tvättade jag och städade. Därefter köpte jag en fin förvaringslåda till alla hotellartiklar som man har samlat på sig och det är inte lite. Bra att ha till gäster som kommer på besök.
På gensyn kära vänner =D

Kommentarer

  • eleni säger:

    du har en jättefin blogg! :)

    Svar: Tack så jätte mycket fina du! Det värmde. Ha en jätte bra dag,kram
    Biggeros

    2014-04-03 | 11:29:11
    Bloggadress: http://www.elenivairakta.blogg.se
  • Marie säger:

    Jag håller med, du har en väldigt fin och innehållsrik blogg, med fina bilder och och trevligt och proffsigt berättande. Jag håller på med lite odling av pelargoner, började förra året, med att spara dom jag hade ute, samt tog nya sticklingar. Jag tror jag har lyckats med dom flesta, skall plantera ut dom i trädgården, när det blir lite varmare, man skall ge dem gödning ofta. Kram Marie

    Svar: Ok. Jag får ge min också lite näring. Jag hade en till,men den dog för mig förra sommaren. Här dör en del blommor pg.a värmen,tyvärr. Ha en bra dsg och tack för din fina kommentar,kram
    Biggeros

    2014-04-03 | 18:11:41
  • Marie Finspång säger:

    Jag kollar flyg så kommer vi 😃
    Lämnar schampot hemma😉

    Svar: Visst!!Lämna schampot hemma =) Nu hoppas jag att värmen har kommit hit för att stanna!! Vi har haft lite regn och blåst,men det är tvunget ibland med regn i Spanien. Ha en trevlig fortsatt dag och många kramar =)
    Biggeros

    2014-04-07 | 15:27:23

Kommentera inlägget här: