biggeros.blogg.se

På resande fot i Spanien

Välkommen till min nya blogg!

Kategori: Min Blogg

 

Jag är en kvinna på 40+ men känner mig som 25 ibland och njuter verkligen av livet för fulla drag. Under mitt vuxna liv har jag och min familj bott i många olika länder och jag kommer att återblicka och dela med mig av mina erfarenheter. Nu när barnen är utflugna är jag fortfarande på resande fot nästan jämt. Jag vill dela med mig av mina inre tankar under färden och ge lite goda tips och presentera mycket Smått&Gott  på min blogg. Jag och min man bor i Jerez i Spanien och jag flyttade hit här för över 1 år sedan. Min man jobbade redan här sedan en tid tillbaka. För övrigt har vi ett hus på en ö utanför Karlskrona skärgård. Helt otrolig natur. Mina intressen är: inredning, design, skor, väskor, fotografering, mat och mycket annat som bjuds. Jag hoppas att ni kommer att får en stundvis trevlig läsning under färden på Biggeros blogg. Välkomna att kommentera! 

 

Kommentarer

  • Blogg.se säger:

    Lycka till med din nya blogg!

    Svar: Tack så mycket!
    Biggeros

    2013-10-16 | 19:49:22
    Bloggadress: http://blogg.se

Kommentera inlägget här: