biggeros.blogg.se

På resande fot i Spanien

Skor

Kategori: Mitt Inköp

Mina nyinköpta sandaler som man kan skifta skal. Hur läckert är inte det! Man kan matcha med klädseln och det är ganska enkelt med. Inköpta på Decathlon i Spanien. I just love Decathlon!!
 
Detta är andra inköpet av dessa häftiga sandaler, för tydligen tyckte den personen på Scandic Hotell i Sollentuna, att de var lika häftiga som jag och behöll skorna. Tyvärr så glömde jag dem på hotellrummet efter vi hade checkat ut. Tråkigt nog hade de bara använts 2ggr. När jag ringde till Scandics upphittegods, så ville de inte tillkännage att de  hade fått in just dessa sandaler. Så många olika hotell som vi har bott på runt hela världen, så var det första gången vi inte har fått tillbaka det som har glömts. Så kan det vara. 

Kommentarer

  • Boel säger:

    Häftiga sandaler, smart att kunna byta skal👍😊. Tråkigt att du blev av m dom, dålig reklam för hotellet😞

    Svar: Visst, men nu har jag nya och dem ska hålla hårt i Boel!
    Biggeros

    2013-10-20 | 19:46:02

Kommentera inlägget här: