biggeros.blogg.se

På resande fot i Spanien

Morgonstund i mund

Kategori: Spaniens Zafra

 
 
 
Jag har inte sovit så bra i natt. Somnade inte förrän 3.30. Inte för att det spökade på slottet utan för att jag hade en utmattad och förkyld man vid sidan om mig. Han kom inte hem förrän 22.30 igår från jobbet, så det blev en så kallad sen kvällsmiddag ute i Zafra. I Sverige hade köket stängts för länge sedan, men nu pratar vi Spanien. De stänger tills sista personen har lämnat stället. Det blev inte Pizza utan "Chinafood". Idag har jag börjat med ett glas persikajuice och en jordgubbs- yoghurt. Håller 5:2 an tisdagar och torsdagar. Har hållit på i 4 veckor och gått ner 4 kilon. Efter att gått upp efter hållit upp att röka i nästan 2 år, så är jag skit stolt över mig själv
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: