biggeros.blogg.se

På resande fot i Spanien

Bra Bokval

Kategori: Mitt val av Kultur

 
När den gotländska gymnasietjejen Jenny upptäcks av en modellagentur slungas hon in i en värld fylld av pengar, kändisfester och glamour. För den några år yngre Agnes har det inte gått lika bra. Också hon har drömt om ett liv i rampljuset. Jag anser att boken är lättläst och man kommer in i handlingen direkt. Kunde inte sluta att läsa den, för att den var väldigt spännande och jag var helt uppslukad av boken. Jag tror att jag läste ut den på 2 dagar under dessa heta , sommardagar i Spanien. Därefter gav jag boken till mamma och då hon läste ut den på vägen hem från Spanien till Sverige. Jag kan varmt rekommendera "Den farliga leken"

Kommentarer

  • Marie säger:

    Vilken bra bok, den var lättläst och spännande, kram Marie.

    Svar: Precis. Man kom in i boken nästan direkt. Den var också väldigt spännande. Det är så det ska vara med böcker. Kram
    Biggeros

    2013-12-03 | 19:38:08

Kommentera inlägget här: