biggeros.blogg.se

På resande fot i Spanien

Nostalgi bilder

Kategori: Mina Nära&Kära

Under rensning av bilder hittade jag supergulliga bilder på mina fina flickor.
Groene Papagaj (stugby) i Holland bodde vi i 1 år. Min lilla prinsessa provar minigolfbanan.
Jennifer bus provar ytterligare om  golfbanan duger. 
Isabella älskade att leka i jordhögar och hennes mål var att gräva ända ner till Kina tills hon upptäckte att det ända målet hon nådde till var botten av skottkärran. 
 
När Jennifer började att ta sina första( spring)steg i Holland. Jag lovar hon visste inte hur man skulle gå lugnt och stilla utan sprang för jämnan. Så var ju Jennifer som två pågar tillsammans. Hon for fram som Snurre Sprätt.
På Safari Cafe i Holland ska Isabella ta sin första slurk från Pepsin. Törstig Idag??
Lottapåbråkmakargatan
Stora syster & lillasyster= Syskonkärlek
Julmiddag på ett gammalt slott i Portugal. Jag vet inte om Jennifer är rädd eller glad??? Troligtvis bara lite upprymd över tillfället. Isabella står lite blygt och sneglar på mig och undrar när det är hennes tur och ta kort.
Denna bild är helt underbar från Sarnia,Canada. Ett avslappnat tillfälle som blev fångad på bild. The  real, cool, Canadian girls.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: