biggeros.blogg.se

På resande fot i Spanien

Madeleine McCann

Kategori: Min Blogg

Ytterligare en man som misstänks vara Maddies kidnappare
          

Nu pekas ytterligare en man ut som huvudmisstänkt i utredningen om försvunna Madeleine McCann.

Euclides Monteiro, 40, var en drogmissbrukare som arbetade vid hotellet där Maddie försvann.

Men han fick sparken – och polisen misstänker nu att han återvände till hotellet för att ta Maddie som hämnd. Hur ska vi nu kunna veta att det (kan) vara sant?? Han är ju inte i livet och kan inte förhöras. Jag kan förstå som förälder att man vill ha tag på kidnapparen och även få reda på vad som har hänt flickstackarn. Det finns många barn som kidnappas och säljs i världen. Hoppet finns ju alltid kvar att Madeleine skulle vara i livet, men troligtvis inte. Jag och min familj har bott utomlands på många olika ställen och även i Portugal. När man funderar närmare har väl både jag och min man suttit ute i trädgården när barnen har sovit i sina sovrum i Sverige, Portugal, Spanien, Holland, Danmark, Canada osv... Det har väl de flesta föräldrar gjort. Familjen McCann var på fel ställe vid fel tidpunkt. Det var inte deras fel som portugisiska polisen misstänkte. Jag säger: -Kämpa vidare genom att lösa fallet och fortsätt att hålla kampanjer. Ge inte upp! Även om inte fallet kommer att lösas, så har familjen McCann  hjälpt andra anhöriga att visa att man inte ska ge upp att leta. 

Kommentarer

  • Camilla Larsen säger:

    Ja så fruktansvärt ... Jag läser inte ofta böcker men den boken har jag läst

    Svar: Jag har inte läst boken, men följt med någotsådär om fallet. Det är jätte hemskt som förälder att aldrig få veta riktigt vad som har hänt, kram Camilla.
    Biggeros

    2013-11-04 | 20:59:47

Kommentera inlägget här: